Verdomme niet te geloven

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Wouter81
Auto: GR86|California|Grand Vitara

Verdomme niet te geloven

Bericht door Wouter81 » 30 nov 2007, 17:41

Net m'n auto (m'n GP T-JET, net nieuw, 3300 km oud) weer opgehaald bij de dealer, die is weer helemaal goed. Hij liet me vorige week staan (probleem met de kleppen) maar het is weer okee. Ik helemaal happy, m'n eigen auto weer terug. Parkeer ik hem een half uurtje terug hier bij de zaak, rijdt m'n collega net 5 mins geleden in zijn 4x4 even vol achteruit met z'n trekhaak tegen mijn auto. Kentekenplaat voor zwaar verfrommeld en volgens mij de bumper ook een tik gehad, hangt het eea. los nu en zou me niet verbazen als het ook nog een beetje ontzet is. Dat wordt dus weer naar de schadehersteller toe.

Gelijk m'n humeur weer naar de klote, godverdomme. :evil:

MartijnGizmo

Bericht door MartijnGizmo » 30 nov 2007, 17:47

En je collega moet nu zelf ook even naar de 'schadehersteller'? ;)

GTRene

Bericht door GTRene » 30 nov 2007, 17:50

wat een pech Wouter...klote hoor, je mag hopen dat je geen "pech" auto hebt die pech en ongelukjes aantrekt...

Fabian

Bericht door Fabian » 30 nov 2007, 18:10

Och joh, daarom heb je toch een leaseauto nu Wouter :P :wink:

Steven N.
Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster

Bericht door Steven N. » 30 nov 2007, 18:15

Kunnen ze bij De Beier geen leuke deal voor je maken :wink:

Wouter81

Bericht door Wouter81 » 30 nov 2007, 18:36

Zal wel een dure deal worden dan Steven :wink: , leuk jullie ff gesproken te hebben. Ook toevallig.

Nou ja, ben alweer wat afgekoeld maar baal er wel van. Dan wel een lease-auto maar beschouw het wel als 'mijn' auto en wil dat ding gewoon in perfecte staat houden. Zal morgen bij daglicht eens kijken wat er precies kapot is, iig. wat krassen in de bumper, een deel van de ondergrill hangt deels los, de kentekenplaat verfrommeld (wil niet zo'n plaat met zo'n 1-tje erop!!!) en misschien achter de plaat ook nog wat schade. De bumper heeft het opzich nog aardig opgevangen. Niet wereldschokkend allemaal maar het mooie is er wel wat af.

@ Fabian: moet je zoiets met de lease-maatschappij kortsluiten (is opzich maar een kleine schade natuurlijk) of kunnen we dat gewoon bij de lokale schadehersteller + schadeformulier + verzekering collega regelen? Dat laatste is wel de kortste klap lijkt me. Heb eigenlijk niet zin om weer naar de dealer te moeten, ze zien me daar alweer aankomen.

Erik K.

Bericht door Erik K. » 30 nov 2007, 21:32

Schades moeten in principe altijd even gemeld worden bij de leasemaatschappij. Dan hoor je ook meteen of de auto via de dealer gerepareerd mag worden of dat je doorverwezen wordt naar een erkende schadehersteller.
Dit laatste is bij de meeste leasemaatschappijen het geval.

Jelmer850i

Bericht door Jelmer850i » 30 nov 2007, 23:17

Jezus, ik was vanmiddag nog bij je, toen zei je al dat je hem zo miste...
Nu kan je weer........
Weer een weekje vrouwenauto ? ;-)

MartijnGizmo

Bericht door MartijnGizmo » 30 nov 2007, 23:47

Jelmer850i schreef:Weer een weekje vrouwenauto ? ;-)
Hij heeft zelf toch ook een GP? :lol:

Wouter81

Bericht door Wouter81 » 01 dec 2007, 10:57

Da's een andere collega, deze heeft een Grand Vitara 4x4.

Heb je een nieuwe auto maar geluk brengt het me niet. Rij ik net naar de zaak, gaat na 3 km het motormanagement lampje knipperen waarna de auto inhoudt tijdens het accelereren, reed zo'n 100 km/u. Duurt 3 a 4 secondes en daarna gaat het lampje uit en trekt de auto weer goed.

Volgens het boekje een storing in het motormanagement en ik moet me melden bij de dealer. Ze zien me daar alweer aankomen. :?

Word er niet blij van.

Tom

Re: Verdomme niet te geloven

Bericht door Tom » 17 jan 2009, 17:11

Ik wil een andere camera gaan kopen. Vorige week dus m'n huidige camera en twee lenzen verkocht. Nu gaan er wat berichten rond dat de prijzen van lenzen gaan stijgen vanwege de sterke yen. Dus afgelopen week een nieuwe lens gekocht om die prijsstijgingen voor te zijn. Wilde het gelijk goed doen en was een lens van 1000 euro. Vrijdag mee naar het werk om, op de camera van een collega, even te testen of ie goed was. Was niet het geval maar kon em terugsturen. 's Avonds gegeten en pak m'n cameratas van de eettafel. Had er voor het eten iets uitgehaald en niet door dat ie nog open was. Kletterde er 2400 euro aan lenzen op de grond. Gelukkig is de rest verzekerd op die nieuwe lens na. Even kijken of er iets te fixen is met WA verzekering of dat het toch verzekerd was... anders gaat het een dure grap worden, even 1000 euro naar de tering &*@#$

Anyway, tien minuten later zit mijn zusje met m'n pa zijn auto tegen de deur van mijn auto aan. @&#*$@*&#$
Toen ik die twee auto's zag staan flipte ik echt. Dacht dat ie helemaal erin zat. Schade valt nog mee. Is even de vraag of ze het uit kunnen deuken, zit net bij zo'n vouw in het plaatwerk. 'Gelukkig' alleen de deur geraakt en geen andere plaatdelen. Auto van m'n pa had ook voor een paar honderd euro schade.

Kutzooi :wtf:
't Is maar materiaal en grotendeels verzekeringswerk maar wel fucking klote. Kut manier om je weekend te starten. Ben altijd zo voorzichtig op m'n spullen...

Pescatore

Bericht door Pescatore » 17 jan 2009, 18:21

Rest je maar 1 optie Tom; op jezelf gaan wonen! :mrgreen:

Max V

Bericht door Max V » 17 jan 2009, 18:34

Ik kwam gisteravond 8 cm van een andere auto met piepende banden tot stilstand.

Hij had even niet gezien dat het licht op rood stond.

Op dat soort momenten prijs ik mijn reactievermogen, en kan ik hem wel wat doen...

Stéphane

Bericht door Stéphane » 17 jan 2009, 19:46

Klote, Tom. Ik hoop voor je dat het nog een beetje redelijk afloopt. Blijft hoe dan ook irritant en @$#%$# :|

Gijzer

Bericht door Gijzer » 17 jan 2009, 20:13

Tom schreef:Ik wil een andere camera gaan kopen. Vorige week dus m'n huidige camera en twee lenzen verkocht. Nu gaan er wat berichten rond dat de prijzen van lenzen gaan stijgen vanwege de sterke yen. Dus afgelopen week een nieuwe lens gekocht om die prijsstijgingen voor te zijn. Wilde het gelijk goed doen en was een lens van 1000 euro. Vrijdag mee naar het werk om, op de camera van een collega, even te testen of ie goed was. Was niet het geval maar kon em terugsturen. 's Avonds gegeten en pak m'n cameratas van de eettafel. Had er voor het eten iets uitgehaald en niet door dat ie nog open was. Kletterde er 2400 euro aan lenzen op de grond. Gelukkig is de rest verzekerd op die nieuwe lens na. Even kijken of er iets te fixen is met WA verzekering of dat het toch verzekerd was... anders gaat het een dure grap worden, even 1000 euro naar de tering &*@#$

Anyway, tien minuten later zit mijn zusje met m'n pa zijn auto tegen de deur van mijn auto aan. @&#*$@*&#$
Toen ik die twee auto's zag staan flipte ik echt. Dacht dat ie helemaal erin zat. Schade valt nog mee. Is even de vraag of ze het uit kunnen deuken, zit net bij zo'n vouw in het plaatwerk. 'Gelukkig' alleen de deur geraakt en geen andere plaatdelen. Auto van m'n pa had ook voor een paar honderd euro schade.

Kutzooi :wtf:
't Is maar materiaal en grotendeels verzekeringswerk maar wel fucking klote. Kut manier om je weekend te starten. Ben altijd zo voorzichtig op m'n spullen...
Hoe heb je hem betaald?? Creditcard toevallig? Dan kan het zijn dat het verzekerd is.

Tom

Bericht door Tom » 17 jan 2009, 20:16

Nee helaas niet... via internet/ideal

Plaats reactie