Gelijk m'n humeur weer naar de klote, godverdomme.

Hoe heb je hem betaald?? Creditcard toevallig? Dan kan het zijn dat het verzekerd is.Tom schreef:Ik wil een andere camera gaan kopen. Vorige week dus m'n huidige camera en twee lenzen verkocht. Nu gaan er wat berichten rond dat de prijzen van lenzen gaan stijgen vanwege de sterke yen. Dus afgelopen week een nieuwe lens gekocht om die prijsstijgingen voor te zijn. Wilde het gelijk goed doen en was een lens van 1000 euro. Vrijdag mee naar het werk om, op de camera van een collega, even te testen of ie goed was. Was niet het geval maar kon em terugsturen. 's Avonds gegeten en pak m'n cameratas van de eettafel. Had er voor het eten iets uitgehaald en niet door dat ie nog open was. Kletterde er 2400 euro aan lenzen op de grond. Gelukkig is de rest verzekerd op die nieuwe lens na. Even kijken of er iets te fixen is met WA verzekering of dat het toch verzekerd was... anders gaat het een dure grap worden, even 1000 euro naar de tering &*@#$
Anyway, tien minuten later zit mijn zusje met m'n pa zijn auto tegen de deur van mijn auto aan. @&#*$@*&#$
Toen ik die twee auto's zag staan flipte ik echt. Dacht dat ie helemaal erin zat. Schade valt nog mee. Is even de vraag of ze het uit kunnen deuken, zit net bij zo'n vouw in het plaatwerk. 'Gelukkig' alleen de deur geraakt en geen andere plaatdelen. Auto van m'n pa had ook voor een paar honderd euro schade.
Kutzooi![]()
't Is maar materiaal en grotendeels verzekeringswerk maar wel fucking klote. Kut manier om je weekend te starten. Ben altijd zo voorzichtig op m'n spullen...