Ach, genaaid, kijk hun bepalen wat ze wel en niet organiseren, daar verander ik echt niks aan.R.J schreef:Dan ben je dik genaaid.
Ik zou daar dus wel even een mailtje overheen smijten, denk niet dat je de enige bent Luco....
Ik denk dat zon evenement een beetje te druk voor je is Rene.GTRene schreef:hm, eens ff denken, voor die 50,-euro heb je intree en mag je een paar rondjes scheurenkan maar zo zijn dat ik mee ga doen
Trouwens wie opent ff een nieuw 2009 draadje hiervoor
wel lezen heMichel Huisman schreef:Ik heeft mezelf ingeschrijft. Heb nog nooit op Assen gereden lol..
Ah okeej, dat zie ik dus nergens in die email van jou terug.. zal dan wel aan mij liggen hehe. Komt vast wel goed. 1 maart kan ik helaas niet meedoen want de mr2 staat nog stil.luco hornsveld schreef:wel lezen heMichel Huisman schreef:Ik heeft mezelf ingeschrijft. Heb nog nooit op Assen gereden lol..
je mag twee keer meedoen
1 maart en tijdens japanse autodag![]()
deze e-mail was alleen voor 1 maart :banaan: :banaan:
In 2009 keert Time Attack terug op de kalender. Het principe van Time Attack wordt namelijk geïntegreerd tijdens diverse evenementen:Michel Huisman schreef:Ah okeej, dat zie ik dus nergens in die email van jou terug.. zal dan wel aan mij liggen hehe. Komt vast wel goed. 1 maart kan ik helaas niet meedoen want de mr2 staat nog stil.luco hornsveld schreef:wel lezen heMichel Huisman schreef:Ik heeft mezelf ingeschrijft. Heb nog nooit op Assen gereden lol..
je mag twee keer meedoen
1 maart en tijdens japanse autodag![]()
deze e-mail was alleen voor 1 maart :banaan: :banaan:
Denk het ook wel een beetje, echter als er veel van DF zijn en het is allemaal op die dag...en ik neem iemand mee voor dingen bijhouden e.d. dan zou het kunnen...op zich lijkt het me wel leuk...luco hornsveld schreef:Ik denk dat zon evenement een beetje te druk voor je is Rene.GTRene schreef:hm, eens ff denken, voor die 50,-euro heb je intree en mag je een paar rondjes scheurenkan maar zo zijn dat ik mee ga doen
Trouwens wie opent ff een nieuw 2009 draadje hiervoor
Ja das waar... en denk dat Pro Street ook een stuk veiliger is... aangezien het nu meer een "race" is.Michel Huisman schreef:Pro-street eh.. winnen doen we toch niet dus dan maar eerlijk zijn en toegeven dat we "ervaring" hebben.
lol.
nou.. dan schrijft ik mij ook wel in.. ik heb alleen nog maar op gewone banden gereden, niks R888 of weet ik veel welke semi-slick! straatbanden FTW!!GTRene schreef:Denk dat ik me ook ga inschrijven, echter mijn probleem of nadeel is dan de banden, ik verander helemaal nooit wat aan men set-up en of banden...dus tja laat zo zeker 4 sec liggen, maar ik ga voor de fun, en als het redelijk gaat ist meegenomen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten