Robin schreef:aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahrgh wat een stomme wijven....
Ze kunnen me beide de POT op
Ja een POT met een PET op. :banaan:romo schreef:Robin schreef:aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahrgh wat een stomme wijven....
Ze kunnen me beide de POT op
De PET op bedoel je...........................
+1. HelaasElmar schreef:Ik maar wachten tot ze het slootje inrijden...helaas.
Die jongetjes hebben wel vaker grote verhalen.Maarten Godschalk schreef:Heb het onlangs uit de mond van een verkeersagent gehoord..
+1. Misschien houdt die hansworst zijn klep eens dicht als hij dit zietHans schreef:Dus dit is de speciale gevorderde rijopleiding waar Spee altijd mee loopt te patsen op TV.
Doet ie niet, doet ie nooit. Dan krijgen Peter of Dexter ofzo morgen een brief op overheidspapier met een overheidszegel, net zoals de AW toen een collumnist van hun iets over hem schreef dat niet vleiend was.Maximus schreef:+1. Misschien houdt die hansworst zijn klep eens dicht als hij dit zietHans schreef:Dus dit is de speciale gevorderde rijopleiding waar Spee altijd mee loopt te patsen op TV.
Dude, dit geloof je zelf toch niet....de naïviteit. Een doorsnee agent krijgt een paar uurtjes rijopleiding en stapt dan gewoon in zo'n gechipt Golfje.Maarten Godschalk schreef:Agenten krijgen een uitgebreide rij-opleiding voordat ze aan de slag mogen.
Eerst gewoon normaal rijden gevolgd door rijden met zwaailichten, hoge snelheid, over kruispunten door rood, etc. met alle tips en tricks. Ook krijgen ze dacht ik les op de kombaan in Lelystad, waar ze gewoon als een malle zo lang mogelijk rondjes rijden tot ze kotsend uit hun wagen vallen en als 'vuurproef' moeten ze 12 uur lang plankgas dwars door Nederland rijden, met alleen een paar plas- en tankpauzes. Jammer dan dat hun baas het onderdeel 'keren' is vergeten..
Het deel sterk verhaal is het rondjes rijden op de kombaan/12 uur plankgas door Nederland..Casper schreef:Dude, dit geloof je zelf toch niet....de naïviteit. Een doorsnee agent krijgt een paar uurtjes rijopleiding en stapt dan gewoon in zo'n gechipt Golfje.Maarten Godschalk schreef:Agenten krijgen een uitgebreide rij-opleiding voordat ze aan de slag mogen.
Eerst gewoon normaal rijden gevolgd door rijden met zwaailichten, hoge snelheid, over kruispunten door rood, etc. met alle tips en tricks. Ook krijgen ze dacht ik les op de kombaan in Lelystad, waar ze gewoon als een malle zo lang mogelijk rondjes rijden tot ze kotsend uit hun wagen vallen en als 'vuurproef' moeten ze 12 uur lang plankgas dwars door Nederland rijden, met alleen een paar plas- en tankpauzes. Jammer dan dat hun baas het onderdeel 'keren' is vergeten..
Dit soort verhalen past meer bij arrestatieteams, DKDB, DSI etc. Maar dan nog zou het een sterk verhaal zijn
Geen halve zolen? Meerdere vrienden van mij hebben het in hun bolletje gekregen en zijn inmiddels agent. Nou die verhalen...echt een zooitje daar. Je zit er echt naastMaarten Godschalk schreef:Noem me goedgelovig maar ik geloof het wel. Ik denk dat ik hier niet de enige ben die niet zo'n hoge pet op heeft van de verkeerspolitie, maar ze nemen daar heus geen totale halve zolen aan. Reken maar dat je een prima rijopleiding krijgt waar jij en ik nog heel wat van zullen leren.
Gebruikers op dit forum: Will F. en 3 gasten