lolRobin schreef:Nuo das jammr dan met de Sciricoca Rodney

ik typ nogal snel

lolRobin schreef:Nuo das jammr dan met de Sciricoca Rodney
oh.. ik hoorde van een paar grote lfs fans dat het niet door ging.Michel Huisman schreef:Gaat wel door maar is postponed. Groot verschil.Rodney schreef:Scirocca gaat niet door![]()
![]()
Dit ivm : dat ze de tc enzv goed willen regelen
als je dan net zo drift als in rl life..René130i schreef:Wordt LFS weer actief gespeeld ofzo :banaan: Dan ga ik mn G25 ook weer eens aansluiten.
Ik heb 'm sinds eergisteren 'ns gedownload, en heb besloten volgende maand 'n G25 te halen. (kosten ook niets meer in vergelijking met 'n aantal maanden terug) :banaan:René130i schreef:Wordt LFS weer actief gespeeld ofzo :banaan: Dan ga ik mn G25 ook weer eens aansluiten.
InderdaadMichel Huisman schreef:omg daar zitten wel heel veel (goede) inside jokes in..
Oke dan moet de DF server binnenkort maar weer eens aan.Luuk schreef:Ik heb 'm sinds eergisteren 'ns gedownload, en heb besloten volgende maand 'n G25 te halen. (kosten ook niets meer in vergelijking met 'n aantal maanden terug) :banaan:René130i schreef:Wordt LFS weer actief gespeeld ofzo :banaan: Dan ga ik mn G25 ook weer eens aansluiten.
+1René130i schreef:
Oke dan moet de DF server binnenkort maar weer eens aan.
René130i schreef:Oke dan moet de DF server binnenkort maar weer eens aan.Luuk schreef:Ik heb 'm sinds eergisteren 'ns gedownload, en heb besloten volgende maand 'n G25 te halen. (kosten ook niets meer in vergelijking met 'n aantal maanden terug) :banaan:René130i schreef:Wordt LFS weer actief gespeeld ofzo :banaan: Dan ga ik mn G25 ook weer eens aansluiten.
Robin schreef:Heb vorige week ofzo voor 't laatst LFS gespeeld, niks aan de hand. Slinger 'm aan. Moet ik S2 weer unlocken.
?????
En krijg een email dat ik 1 unlock over heb oid. WAAROM is dat?
Of moet ik weer betalen? Heb voor de zekerheid m'n web en gamepassword maar veranderd.
Hoe zit dat?
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 2 gasten