Ik denk niet dat ze Mario Been weg kunnen kopen bij NEC voor 7,5 ton.. Heeft nog een erg lang contract en Been schijnt weer goed te kunnen met de geldschieter dhr. Boekhoorn..
Feyenoord schijnt geen knaak te hebben, al zullen er altijd wel wat externe geldschieters zijn die er wat geld in willen pompen.. in een bodemloze put..
Spelersgroep moet dit zichzelf echt aan gaan rekenen, en als dit de mensen zijn waarvan de namen in de wandelgangen genoemd worden (makaay hofland de cler lucius) dan moeten ze zich echt dood gaan schamen, want dat waren tevens de zwakste spelers van de eerste seizoenshelft.
Wat Michel P. zegt denk ik ook dat het probleem is, afbouwen bij Feyenoord en daar past de krachttraining van Verbeek wat zijn visie op voetbal is niet bij.
Ik zie Feyenoord er met een andere trainer ook niet gauw boven op komen.. Misschien een paar wedstrijdjes winnen omdat die spelers zich willen bewijzen en voor 100% vol gaan inzetten.. Standaard repertoir bij een ploeg die de coach net heeft ontslagen.. opleving.. maar vallen vanzelf weer in oude patroon ..
M@rco
(SC Heerenveen liefhebber, dus baal echt dat ze verbeek er nu uitgegooid hebben hadden ze dat woensdag niet kunnen doen