Iemand ervaring met een Nikon D60... ik heb deze besteld om af en toe eens leuke fotootjes te schieten van de auto en werkzaamheden etc..
leuk of niet leuk?
Heb me niet echt verdiept in de spiegelreflexcameras.. dus ben een noob op dat gebied..
bedankt
Nikon D60??????????
- Anton
Re: Nikon D60??????????
Goede keuze , Paul. (Heb zelf de D100)
Zorg voor een goed stuk glas ervoor, dat bepaalt grotendeels je resultaat.
Dus een lens/lenzen met een grote lichtsterkte. (bijv. 2.8 of nog lager)
Veel plezier ermee!
Anton
Zorg voor een goed stuk glas ervoor, dat bepaalt grotendeels je resultaat.
Dus een lens/lenzen met een grote lichtsterkte. (bijv. 2.8 of nog lager)
Veel plezier ermee!
Anton
- Individual
En nog veel belangrijker: de fotograaf zelf.Petrolhead schreef: Zorg voor een goed stuk glas ervoor, dat bepaalt grotendeels je resultaat.
Anton
Leuke camera, maar ik zou me snel gaan verdiepen in fotografie. In ieder geval dat je de basisprincipes een beetje door hebt, anders kun je nooit uit zo'n camera halen wat erin zit.
- Niels v D
Gelukkig zit er een "auto" stand op een moderne camera, dat scheelt al een hoop natuurlijkIndividual schreef:En nog veel belangrijker: de fotograaf zelf.Petrolhead schreef: Zorg voor een goed stuk glas ervoor, dat bepaalt grotendeels je resultaat.
Anton
Leuke camera, maar ik zou me snel gaan verdiepen in fotografie. In ieder geval dat je de basisprincipes een beetje door hebt, anders kun je nooit uit zo'n camera halen wat erin zit.

Want foto's maken kan ik ook niet echt maar met onze Sony A300 schiet ik toch best mooie plaatjes..(mijn mening uiteraard en misschien een tikje in mijn voordeel dus niet representatief voor de werkelijkheid.)
- InjectTheVenom
Same here, ik moet me nog altijd eens in het veelvoud aan instellingen gaan verdiepen :playcar:Petrolhead schreef:(Heb zelf de D100)