Inderdaad duifjes, bel effe naar Erik Wevers en bestel zo'n Fabiasammie schreef:of een dikke skoda fabia super 2000
alleen ik weet niet of deze straat legaal is

Inderdaad duifjes, bel effe naar Erik Wevers en bestel zo'n Fabiasammie schreef:of een dikke skoda fabia super 2000
alleen ik weet niet of deze straat legaal is
Heb een tijdje in de IS250 van mijn pa gereden, die 208pk voelt zeker niet als toereikend, dit kan ook aan de bak liggen, die schakelde erg traag. Je hoort ook totaal geen motorgeluid wat ook al niet mee helpt aan snelheidsbeleving. Daarbij is het ook niet echt een ruime auto, kofferbakje was maar klein en echt ruim zitten gaat ook niet op de achterbank.Knot schreef:IS250.. 208pk.. is toch zat voor dagelijks gebruik? Het is geen Nordschleife woon/werk tolritje dagelijks toch??
Rico schreef:
Totdat je erin rijdt en voelt dat een E46 320i no-way kan tippen aan de wegligging. Zeker de IS200 Sport rijdt heerlijk.Mtechnik schreef:Voor een Lexus heeft de eerste gen. IS mij echt teleurgesteld, het interieur voelde heel erg plastic aan vooral de deurpanelen. Ik heb liever een lekker zware deur. Ik was vanaf dag 1 wel weg van het klokset 8)
Mijn id!Thom schreef:Een FJ Cruiser! Stoere blikvanger.
Welke homokapper heeft dat ding ontworpen?Arthur schreef:Mijn id!Thom schreef:Een FJ Cruiser! Stoere blikvanger.
![]()
Supergaaf ding en best rap!Neluhz schreef:Welke homokapper heeft dat ding ontworpen?Arthur schreef:Mijn id!Thom schreef:Een FJ Cruiser! Stoere blikvanger.
![]()
Je vergeet optie 4......Casper schreef:Ik zeg: maak er een poll van!
-Tundra
-Tundra
of -Tundra....
Gebruikers op dit forum: Berry1000RR, Google [Bot], Semrush [Bot] en 9 gasten