Dat is me wel een vliegticket waard!

Hans GP schreef:Fuck it, gewoon een bod gedaan op de 340R in Scotland!Als die ermee accoord is dan volgende week naar Aberdeen vliegen..
Het is nu of nooit, het scheelt de helft met hier in Nederland dan maar rechts sturen!
Iemand voelt zich duidelijk een stuk langer dan Hans...Mark Nauta schreef::banaan: GO HANSJE GO!!!!!! :banaan:
allen schreef:Iemand voelt zich duidelijk een stuk langer dan Hans...Mark Nauta schreef::banaan: GO HANSJE GO!!!!!! :banaan:
Helemaal eens, Hans. Goed geregeld! Even kijken hoe het loopt en dan gewoon dat ding ophalen. Als je meer wilt weten, laat maar horen. Ik heb ervaring met dat soort dingenHans GP schreef:Fuck it, gewoon een bod gedaan op de 340R in Scotland!Als die ermee accoord is dan volgende week naar Aberdeen vliegen..
Het is nu of nooit, het scheelt de helft met hier in Nederland dan maar rechts sturen!
Je merkt bij zo'n ding heel erg goed als er iemand bij inzit...dan is de fut heel wat minder, omdat de gewicht/pk verhouding ineens toeneemt.Mathieu schreef:Dat wordt dus lijnen voor mij![]()
Anders gaat de vlieger van lichtgewicht niet op
Idd, succes en go go go!Paskal Morriën schreef:Gaaf hoor! Dat zijn nog eens besluiten... Heel wat anders als het geneuzel over mooie 328's, tracktools e.d. en vervolgens toch nix kopen
Geen tijd? Tijd maken joh...
Wat is er nou gaver om zo'n heerlijke wagen in Schotland zelf te halen en hem naar NL te sturen. Lees de encyclopedie van Sté er maar eens op naar... Het plezier straalt er vanaf
valt inderdaad mee, ben zelf 75kg en dus gelukkig ook geen zwaargewicht wat je anders best kan merken als je een zwargewicht in je auto hebt, vooral als je zo hoog in de auto zitMathieu schreef:René,
Valt mee hoor. 80kg.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten