Racecursus licentiehouders
- David R.
Racecursus licentiehouders
Tracktime organiseert 12 maart een eendaagse racecursus voor licentiehouders. Kosten € 495,- (met eigen auto).
Iemand hier die daar ervaring mee heeft.
David
Iemand hier die daar ervaring mee heeft.
David
- @iko
Re: Racecursus licentiehouders
meer info:
Racecursus voor licentiehouders
Circuit Park Zandvoort, 12 maart 2009
Voor het aankomende seizoen weer helemaal fris zijn?
Reserveer dan nu voor de racecursus voor licentiehouders.
Deze ééndaagse cursus “verhoogde rijvaardigheid” wordt verzorgd door Track Time met
ervaren instructeurs zoals bijvoorbeeld, Michel Schaap, Sandra van der Sloot, Dolf Dekking,
Peter Pompeus, Jaap van Lagen. Kortom, u wordt vooral een betere racer.
Datum cursus: donderdag 12 maart 2009, Circuit Park Zandvoort.
Aanvang is om 8.00 uur en de cursus is om circa 17.00 uur afgelopen.
De kosten voor de cursus bedragen € 495,-- per deelnemer per dag.
Ze combineren het met een gewone racecursus op 11 en 12 maart
Racecursus voor licentiehouders
Circuit Park Zandvoort, 12 maart 2009
Voor het aankomende seizoen weer helemaal fris zijn?
Reserveer dan nu voor de racecursus voor licentiehouders.
Deze ééndaagse cursus “verhoogde rijvaardigheid” wordt verzorgd door Track Time met
ervaren instructeurs zoals bijvoorbeeld, Michel Schaap, Sandra van der Sloot, Dolf Dekking,
Peter Pompeus, Jaap van Lagen. Kortom, u wordt vooral een betere racer.
Datum cursus: donderdag 12 maart 2009, Circuit Park Zandvoort.
Aanvang is om 8.00 uur en de cursus is om circa 17.00 uur afgelopen.
De kosten voor de cursus bedragen € 495,-- per deelnemer per dag.
Ze combineren het met een gewone racecursus op 11 en 12 maart
- Laurens
Kreeg dat mailtje hier ook al
Denk dat het wel een leerzame dag is, zeker als je een tijd niet gereden hebt even alles opfrissen...
Toch denk ik dat een dag 1 op 1 met een instructeur meer brengt. Weet niet hoeveel deelnemers en inschrijvers er op deze dag zijn, maar zeker bij licentiehouders gaat het vaak toch meer om de kleinere puntjes, en dat zie je niet altijd in 3 rondjes mee rijden.
Gebeurt heel vaak als ik bij iemand ernaast zit dat na 5 rondjes er opeens hele andere lijnen enz. gereden worden dan het 2e rondje...

Denk dat het wel een leerzame dag is, zeker als je een tijd niet gereden hebt even alles opfrissen...
Toch denk ik dat een dag 1 op 1 met een instructeur meer brengt. Weet niet hoeveel deelnemers en inschrijvers er op deze dag zijn, maar zeker bij licentiehouders gaat het vaak toch meer om de kleinere puntjes, en dat zie je niet altijd in 3 rondjes mee rijden.
Gebeurt heel vaak als ik bij iemand ernaast zit dat na 5 rondjes er opeens hele andere lijnen enz. gereden worden dan het 2e rondje...
- Ben_968CS
Heb me maar ingeschreven, wat extra aanwijzingen en track time aan het begin van het seizoen komen altijd van pas.
- David R.
Heb even gebeld en ze verwachten ca 25 inschrijvingen. Als dit zo is zouden ze ieder genoeg aandacht moeten kunnen geven.
- @iko
verwachten ze 25 inschrijvingen voor deze 1-daagse cursus of voor de 2 cursussen samen?DR schreef:Heb even gebeld en ze verwachten ca 25 inschrijvingen. Als dit zo is zouden ze ieder genoeg aandacht moeten kunnen geven.
Tegelijkertijd hebben ze namelijk ook een gewone racecusus (11 en 12 mrt)
nb Zouden ze 12 maart gewoon iedereen op 1 hoop gooien?
- David R.
Als dat zo is wordt het een dure trackday. Het is voor mij tevens een test of de auto nu doet wat die moet doen maar de kans bestaat dus dat ik na 1 uurtje er achter komt dat dat niet zo is. Nou ja beter op Zandvoort als op Spa.Aiko schreef:verwachten ze 25 inschrijvingen voor deze 1-daagse cursus of voor de 2 cursussen samen?DR schreef:Heb even gebeld en ze verwachten ca 25 inschrijvingen. Als dit zo is zouden ze ieder genoeg aandacht moeten kunnen geven.
Tegelijkertijd hebben ze namelijk ook een gewone racecusus (11 en 12 mrt)
nb Zouden ze 12 maart gewoon iedereen op 1 hoop gooien?
- Elmar
Kan je volgende week zaterdag op CPZ ook testen. Wel bij http://www.vrijrijden.nl overigens...
- @iko
en de week erna weer.Elmar schreef:Kan je volgende week zaterdag op CPZ ook testen. Wel bij http://www.vrijrijden.nl overigens...
24 en 31 jan. Ik denk dat ik 1 van de dagen wel ga.
yep, flink watluco hornsveld schreef:er komen toch ook nog wel echte testdagen van cpz?
http://www.cpz.nl/autosport/testdagen/" onclick="window.open(this.href);return false;
nb Luco, ik herkende je bijna niet met deze avatar
- David R.
Ja ik had die mail ook ontvangen. Nog nooit gereden bij deze club. Reputatie was niet al te best toch ?Elmar schreef:Kan je volgende week zaterdag op CPZ ook testen. Wel bij http://www.vrijrijden.nl overigens...
- RJay
Tsja, ter bescherming van degenen die het niet snappen hebben ze slotemakers eruit gehaald, waardoor je niet op volle snelheid bij scheivlak uitkomt.DR schreef:Ja ik had die mail ook ontvangen. Nog nooit gereden bij deze club. Reputatie was niet al te best toch ?Elmar schreef:Kan je volgende week zaterdag op CPZ ook testen. Wel bij http://www.vrijrijden.nl overigens...
Dit trouwens na een gigantisch ongeluk bovenop scheivlak in dec. 07. Vlaggen zwaaien schijnt echt voor de show te zijn inderdaad.
Laatst gewijzigd door RJay op 16 jan 2009, 17:58, 1 keer totaal gewijzigd.
- Ben_968CS
Uh, idd niet, nee. Zoek maar even terug op dit forum, dan zie je het wel. Volgens mij kwam zelfs de trauma heli er aan te pas. Ik waag mijn auto niet aan dit clubje.DR schreef:Ja ik had die mail ook ontvangen. Nog nooit gereden bij deze club. Reputatie was niet al te best toch ?Elmar schreef:Kan je volgende week zaterdag op CPZ ook testen. Wel bij http://www.vrijrijden.nl overigens...