Ik zie je na eind september wel weer

Rob,Rebel schreef:Ik vind dat Dex wel gelijk heeft inderdaad, zover ik er iets over mag zeggen.
Maar zo een afgesloten gedeelte is natuurlijk niet de opzet van een forum toch?
Zou jammer zijn als je door een afgesloten gedeelte ook dit forum gaat opsplitsen Rico. Opzet van forum is dat het er voor iedereen is die passie heeft voor autorijden/auto's lijkt me zo?
Toch?
tja ken de a31 niet zo goed.een x gereden om in papenburg te komen en de terugweg heeft me een versnellingsbak gekost..maar dat had vrij weinig met de snelweg te makenfrank de jonge schreef:Jah wat je zegt zit kern van waarheid in.
Maar kom na de vakantie periode weer op de A31 en je kan er zowat skeeleren zonder een automobilist lastig te vallen :twisted:
Ook met een M3 GT wordt je helemaal zoekgereden.. dus kom aub met zwaarder geschutduifjes.com schreef:Rico wat een gaaf verhaal en super foto's zit echt te genieten!
Zoals ik reeds aangaf wil ik graag de volgende keer erbij zijn....alleen de Avensis met 206pk445nmdie vernedering is me veel te groot! kan ik beter thuis laten en de M3 GT meenemen....wat een lijst indrukwekkende auto's helemaal top!
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 4 gasten