Dit vind ik opmerkelijk. Ik had verwacht dat de Z06 er eerder voorbij zou komen en harder ook. De Nissan heeft duidelijk veel meer dan 480 pk, dat kan niet anders. Niet dat ik dat erg vind trouwensAhmed schreef:GTR vs Z06
![]()

Dit vind ik opmerkelijk. Ik had verwacht dat de Z06 er eerder voorbij zou komen en harder ook. De Nissan heeft duidelijk veel meer dan 480 pk, dat kan niet anders. Niet dat ik dat erg vind trouwensAhmed schreef:GTR vs Z06
![]()
Metchu schreef:naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaais!
Waarschijnlijk niet; ombouw van de vorige Skyline naar LHD kostte ruim het 3 voud is mij uitgelegd door enkele kennersErik schreef:Gewoon ombouwen naar linksgestuurd
Kost je 10k aan onderdelen (dash pedaalbox en stuurhuis) maar dan heb je het wel gehad schat ik zo.
E
Maar die is dan ook nooit officieel als LHD geleverd...Aernoudt schreef:Waarschijnlijk niet; ombouw van de vorige Skyline naar LHD kostte ruim het 3 voud is mij uitgelegd door enkele kennersErik schreef:Gewoon ombouwen naar linksgestuurd
Kost je 10k aan onderdelen (dash pedaalbox en stuurhuis) maar dan heb je het wel gehad schat ik zo.
E
Bij de R34 GT-R was een ombouw naar LHD toch niet mogelijk ivm gebrek aan ruimte voor het stuurhuis?Aernoudt schreef:Waarschijnlijk niet; ombouw van de vorige Skyline naar LHD kostte ruim het 3 voud is mij uitgelegd door enkele kennersErik schreef:Gewoon ombouwen naar linksgestuurd
E
dus moest er in die gevallen geloof ik een van de twee turbo's worden opgeofferdTom Verhaaf schreef:Bij de R34 GT-R was een ombouw naar LHD toch niet mogelijk ivm gebrek aan ruimte voor het stuurhuis?Aernoudt schreef:Waarschijnlijk niet; ombouw van de vorige Skyline naar LHD kostte ruim het 3 voud is mij uitgelegd door enkele kennersErik schreef:Gewoon ombouwen naar linksgestuurd
E
Helaas Erik, zo'n feest is het niet geworden. De SpecV heeft namelijk niet meer vermogen dan de gewone GT-R. Dus gewoon 485pk en 588Nm. Wel hebben ze 60 kilo van het gewicht gehaald, 1.680kg i.p.v. 1.740kg.Erik schreef:Er bekruipt mij een enorm hebberig gevoel.
Vind alleen die wielen niet zo superfraai, maar goed dat is op te lossen.
Ik zet in op 600+pk
E
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten