Ik kreeg deze site van een vriend en mede-BMW-eigenaar

Mijn naam is Max en ben gek op alles met wielen

Mijn 'wagenpark' bestaat uit:
BMW 316i
Suzuki GSX-R 750
Beiden komen uit 1991. Ze lopen al wat jaartjes mee, maar zien er nog fantastisch uit!
Erhem, KAWASAKI?frank de jonge schreef:Hey Max, ook voorstelrondje
Welkom kerel, BMW ziet er goed uit, Kawasaki ook.
En nu skeurn met die handel
Smoesjes, ik was ook aan het werk.frank de jonge schreef:Werk joh, helemaal in de war en is al annepast hehe
O nee nu komen de gruwelverhalen van Frank die dagelijks Kawasaki's in en uit elkaar zet/haalt tot het kleinste ringetje toe zonder slaap.frank de jonge schreef:Maar jij weet niet wat ik daags doe
Haha Niels, ik heb de motor nog niet zo lang, ga hem komend voorjaar echt leren kennenNiels schreef:Welkom Max!
Mooie 750, heb ik ook nog gehad een jaar of 10 geleden....een 91-er wit/rood/zwarte. Wat een kanon was dat zeg :banaan: Choke met twee klikken onder de tank, toerenteller vanaf 3000rpm 8) Lekker rauw beest! Veel problemen met vervuilde carbs en roest in de tank destijds, gelukkig maar met 22 jaar, geen ervaring en Mick Doohan aspiratiesDat ding was m'n dood geworden waarschijnlijk dus gelukkig dat ik em heb verkocht
Daarna een ZXR400 gekocht die me vervolgens bijna het leven kostte
![]()
Voortaan zal ik voorzichtiger zijn met mijn uitspraken... maar die rollator, mooi hoor, is dat nou metallic bordeaux rood?Metchu schreef:Welkom... ! veel fun op df gewenst, maar euhm.... alles met wielen?![]()
Kijk maar uit! Het is een zware linkmiechel met behoorlijk wat eindschotMaximus schreef:
Haha Niels, ik heb de motor nog niet zo lang, ga hem komend voorjaar echt leren kennenmaar heb al gemerkt dat er flink wat power in zit!
Maximus schreef:
Voortaan zal ik voorzichtiger zijn met mijn uitspraken... maar die rollator, mooi hoor, is dat nou metallic bordeaux rood?
True! Als ik de documentatie er op na sla, is het maximale aantal pk's ook beschikbaar bij 10000 RPM. Ik breng nog wel verslag uit komend voorjaar van hoe het voelt, zo'n monster tussen de benenNiels schreef:
Kijk maar uit! Het is een zware linkmiechel met behoorlijk wat eindschotEen vroegere maat van me had destijds een 92-er ZXR750, gemakkelijker te rijden en gaf veel meer zelfvertrouwen maar puur op power kon ie het niet doen (heeft ook minder vermogen = 100pk). Vooral boven de 10000RPM trekt de Soez er goed aan :banaan:
Hehe ik heb hier met een kenner te makenMetchu schreef: Ja is met Maximaal groot bakje en dubbele remmen met abs, bovendien is deze RWD![]()
Er is nog een optie voor ESP, EBD en een torsen diff, dit komt in het controll pakket en kost af fabriek zo'n 23 euro.Maximus schreef:Hehe ik heb hier met een kenner te makenMetchu schreef: Ja is met Maximaal groot bakje en dubbele remmen met abs, bovendien is deze RWD![]()
ik zou alleen wel een anti-slip-matje op dat bakje monteren, voor de stabiliteit bij hoge snelheden
Ik zie je terug in elk topic, dan had je ook wel je stonedkijkers eerder kunnen verwijderen :playcar:Maximus schreef:Ik maak 70-urige werkweken, Vandaag is de eerste keer dit jaar dat ik thuis ben terwijl het licht is
Edit: het schemerde
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten