Nandor schreef:En om de traditie hoog te houden zal ik
A te laat komen
B niet pokeren
C om 24:00 in slaap vallen

Neem ff wat chicks voor me mee Nandor
Nandor schreef:En om de traditie hoog te houden zal ik
A te laat komen
B niet pokeren
C om 24:00 in slaap vallen
Is dat voor jou dan wel verstandig??Metchu schreef:Vrijdag 13 februari lijkt me wel een mooie datum... Kan iedereen dan? is dat wat? of de 6e of de 20e... Elmar kunnen we dan terecht in de stal en kunnen de inschrijvers dan ook? vrijdag de 13e heeft niemand geluk, dus dan komt het neer op skill![]()
Vrijdag 13 Februari, om 20 uur!
locatie Stal Bosgoed
Lange Dreef 17
4124 AJ Hagestein
Let op, nr. 17 is een woning, je moet nog 200 meter doorrijden. Groot blauw gebouw.
DF-Pokertoernooi
Voor DF-Leden
inschrijvingen:
Players:
1. Metchu
2. Elmar
3. Hans Disco
4. Steve Smith
5. Gijs natuurlijk
6. Aernoudt
7. partyondude
8. Davy MR2DRIFT
9. Macboy
10.
11.
Buurters:
1. Nandor
2. Thommy
3.
same, zie net de PM.René130i schreef:Ik kom wel ook even buurten denk ik
:!:partyondude schreef:Sowieso ouwehoeren, pokeren weet ik niet zeker. Heb afgelopen kerst met een mede DF'er echt teveel geld uitgegeven in London
Elmar!Elmar schreef:Er hangt ook een beamer, dus guitar hero, singstar, mario kart enz is ook mogelijk (mits je de console meeneemt).
Maak daar maar eindelijk een keer van als je denkt te kunnen winnen.Metchu schreef:oh, de gezelligheid! 8) 8)
straks zijn er meer buurters dan playersMaar hoe meer zielen hoe meer vreugd... Kan iedereen eens zien hoe Macboy en Gijs een keer afgestraft worden met hun ezelstijl
![]()
Elmar schreef:Er hangt ook een beamer, dus guitar hero, singstar, mario kart enz is ook mogelijk (mits je de console meeneemt).
Prima, had het er al met Rene over dat ik hem mee zou nemen. Rene neemt als het goed is guitaren en een mic mee voor Rock Band.Thommy schreef:Elmar schreef:Er hangt ook een beamer, dus guitar hero, singstar, mario kart enz is ook mogelijk (mits je de console meeneemt).
ik stel mijn WII&Mariokart tot mij beschikking als dit leuk is.......................
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten