Dan krijgt de turbo niet genoeg lucht inderdaad, dus ik ben benieuwd.DR schreef:Ze hebben de intercoolers afgeperst en de linkerkant bleek lek te zijn. Men verwacht dat dit de oorzaak van het probleem was. Vanavond testen.
uploaden naar youtube is waarschijnlijk het makkelijkst voor je (als het onder de 10 minuten is)DR schreef:Vannacht tot 03.00 uur bezig geweest. We hadden de intercoolers gerepareerd en afgeperst. Gisteravond auto weer op de bank gezet en nu krijgen we iets meer turbodruk maar nog steeds lang niet genoeg. Turbo's er weer afgehaald maar zien er goed uit. Nu verwacht men dat de auto misschien niet goed op tijd staat waardoor er geen druk kan worden opgebouwd. Ik denk niet dat ik zaterdag kan rijden maar we geven nog niet op. Ik heb een filmpje gemaakt van de testbank maar moet nog even iemand vinden die dat hier kan plaatsen.
Ik heb er allemaal geen verstand van maar kan je de motor ook laten lopen zonder turbo's om het werkgebied waarin het probleem zich voor kan doen te verkleinen? Lijkt mij knap frustrerend is je na zoveel tijd nog helemaal niets 100% kan uitsluiten.DR schreef:Vannacht tot 03.00 uur bezig geweest. We hadden de intercoolers gerepareerd en afgeperst. Gisteravond auto weer op de bank gezet en nu krijgen we iets meer turbodruk maar nog steeds lang niet genoeg. Turbo's er weer afgehaald maar zien er goed uit. Nu verwacht men dat de auto misschien niet goed op tijd staat waardoor er geen druk kan worden opgebouwd. Ik denk niet dat ik zaterdag kan rijden maar we geven nog niet op. Ik heb een filmpje gemaakt van de testbank maar moet nog even iemand vinden die dat hier kan plaatsen.
Net zoveel als jullie de laatste keer op Spa ?Elmar schreef:Als je maar gas durft te geven...
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], Berry1000RR, Geertmans, Zed240 en 10 gasten