Fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar
- WJ
Re: Fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar
Beste wensen!
- Marc
Ik zit niet mee zoveel op internet (druk met werk, opleiding, gezin, en de voorbereidingen voor een nieuw mensje waarvan de productieplanning 16 januari is) en dus ook niet op DF, maar toch mijn welgemeende beste wensen voor dit nieuwe jaar voor iedereen die op dit forum rondhangt!
Dat het voor iedereen een mooi, gezond, gelukkig en welvarend jaar mag worden waarin het iedereen lukt te zijn wie hij of zij eigenlijk is!
Voor ons gaat het naar het zich laat aan zien best een heftig jaar worden. Als het goed is binnekort een kindje er bij. Ons dochterje is nog geen 16 maanden, dus dan zitten ze lekker dicht op elkaar. Ondertussen begint de strijd die mijn schoonmoeder al meer dan zes jaar voert tegen haar kanker erg zwaar voor haar te worden. En ze is pas 61. Al meer dan zes jaar chemo, iedereen die ze heeft ontmoet met dezelfde vorm van kanker heeft ze al dood zien gaan.
Een vriendin van ons voert een zelfde strijd, 43 jaar oud. Zij voert hem niet alleen voor zichzelf, maar ook voor haar dochtertje van nog geen vier jaar oud. Toch zal zij dit jaar ook sterven, tenzij er een wonder gebeurt.
Meiden, ik proost op jullie
Het doet me verdriet jullie te gaan verliezen, maar ik ben erg gelukkig dat ik jullie heb leren kennen!!
Dat het voor iedereen een mooi, gezond, gelukkig en welvarend jaar mag worden waarin het iedereen lukt te zijn wie hij of zij eigenlijk is!
Voor ons gaat het naar het zich laat aan zien best een heftig jaar worden. Als het goed is binnekort een kindje er bij. Ons dochterje is nog geen 16 maanden, dus dan zitten ze lekker dicht op elkaar. Ondertussen begint de strijd die mijn schoonmoeder al meer dan zes jaar voert tegen haar kanker erg zwaar voor haar te worden. En ze is pas 61. Al meer dan zes jaar chemo, iedereen die ze heeft ontmoet met dezelfde vorm van kanker heeft ze al dood zien gaan.
Een vriendin van ons voert een zelfde strijd, 43 jaar oud. Zij voert hem niet alleen voor zichzelf, maar ook voor haar dochtertje van nog geen vier jaar oud. Toch zal zij dit jaar ook sterven, tenzij er een wonder gebeurt.
Meiden, ik proost op jullie

Het doet me verdriet jullie te gaan verliezen, maar ik ben erg gelukkig dat ik jullie heb leren kennen!!
- GTRene
Heftig verhaal Marc...veel sterkte en geluk aan die kant gewenst...
Voor ieder goedwillend/bedoelend mens met waarden en normen wens ik een super fijn 2009 toe
Voor Df'rs speciaal een zeer goed DF jaar met leuke meetings/krachtmetingen en trackdays

Voor ieder goedwillend/bedoelend mens met waarden en normen wens ik een super fijn 2009 toe

Voor Df'rs speciaal een zeer goed DF jaar met leuke meetings/krachtmetingen en trackdays

-
Sorry to hear Marc.
-
De beste wensen allemaal 

-
De beste wensen voor 2009

- Erik K.
Iedereen de beste wensen voor 2009 en dat we ook dit jaar weer veel DF hebben 

- RutgerK
Allemaal de beste wensen voor 2009!
- InjectTheVenom
Ook van mij de beste wensen voor iedereen
Dat al onze wensen en projecten voor dit jaar mogen slagen en de economische crisis hopelijk niet al te erg gaat worden 

-
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
Beste wensen allemaal!
De eerste nacht was al helemaal top in ieder geval

De eerste nacht was al helemaal top in ieder geval

-
Ook hier vandaan een gezond en gelukkig 2009 gewenst !!
Eveline
Eveline
- Stéphane
Voor iedereen de beste wensen voor 2009! De eerste dag zit er al weer bijna op 

- emiel307sw
Een Gelukkig nieuw jaar allemaal.. maak er een mooi jaar van 

- Marcel H.
De beste wensen allemaal!