Leuk understatement Jeroen...Jeroen Molinger schreef:mmmmhhh cayman, gt3...ik heb er niets mee...... 8) 8)
...wanneer ruim je ze op?
Leuk understatement Jeroen...Jeroen Molinger schreef:mmmmhhh cayman, gt3...ik heb er niets mee...... 8) 8)
Dan weet ik nog wel een plekjeJeroen Molinger schreef:mmmmhhh cayman, gt3...ik heb er niets mee...... 8) 8)
Ja, lekker he. Cayman S op de deur en zwarte wielen en het ziet er gewoon echt heel erg gaaf uit!!!Tristan schreef:Die oranje.![]()
goede inspiratie voor die m3 shoot van je 8)Mark Nauta schreef:Welke kleur wilt u
Ik vind het echt een mooie kar!
Zeker. Was toevallig net even daar mee bezig. Zal spoedig met een locatie komen daarvoor. Maar dit is ook wel weer een leuk idee jaMetchu schreef:goede inspiratie voor die m3 shoot van je 8)
oeps...zocht op 2009...nahjaMark Nauta schreef:Dat is niet de niewe Cayman hè. Maar wel erg lekker
.
Doe mij die blauwe op de achterste rij maar. 8)Mark Nauta schreef:Welke kleur wilt u
Kies maar uit en doe mij dan diegene maar die overblijft.Luuk schreef:Doe mij die blauwe op de achterste rij maar. 8)Mark Nauta schreef:Welke kleur wilt u
+1Hans Disco schreef:Die witte met rood kippeleer voor mij aub
FerdiACS1 schreef:Schop ...
Extact deze kleurencombo met identieke Fuchs velgen kunnen inderdaad ook op een Boxster S. Evenals: de luchtinlaatroosters matzwart, 2cm verlagen en 5mm spacers, blauwe bogen bij hoofdsteunen, blauwe speigelkappen en blauwe sierstrippen in interieur, gele keramische remmerij, extra spoilerdetails en de rest fully alcantara van binnen.![]()
Potverddo**e ... dit kan wel eens een hele vette worden op deze manier.
Gebruikers op dit forum: krentenbol, mauritsklein, MParallel, Zed240 en 5 gasten