Ik ben wars van status en waardeer hoe je geniet van de pure speedster. En ja een kachel als optie is mega stoerallen schreef:Michel, we hebben op het forum alleen interesse in je tot cultstatus verheven rode E30 M3 hoor. De rest mag je gewoon weer terugstoppen.![]()
Kriebelend ondergoed is niet nodig. Bikkels hebben een skibroek aan onder het![]()
![]()
Zeg nou zelf, dat een autofabrikant in 2009 nogsteeds de kachel voor 230 pond in een optielijst durft te zetten, dat is toch stoer?! 8)
Haha, dus dat is wat al die BMW-rijders proberen te compenseren!Michel P schreef: Die onderbroek is echt nodig!!
Niet zo moeilijk, hij kijkt gewoon in zijn broek als die aan de rijden is in zijn speedster bij -10Metchu schreef:michel, heb jij die foto nou zelf gemaakt? En anders, hoe vind je in godsnaam zoiets? This is wrong... all wrong...![]()
Inderdaad! Rijd ik daar net met mijn Brabus roadster met stoelverwarming, airco en het dak dicht even om boodschappen: zie ik daar een rode Opel Speedster staanallen schreef:Joy: Allen heeft pas bij Bever een donsjack voor bergexpedities aangeschaft. Geen grap!
LOLStéphane schreef:allen schreef: @Michel: Ik weet dat je kinderen hebt, dus ik hoop voor je dat hulp hebt gekregen om de zaak weer op te warmen. Maar je weet ook dat Mathieu zijn zoontje hier op het forum rondkijkt. Dan kun je dit soort dingen echt niet maken, man
Dat weet ik wel. Geen probleem. Handschoenen en muts en de kachel op vol.allen schreef:Dat is dus de vraag. Ik weet niet hoe 'erg' het is met de deurtjes en de voorruit in de wintermaanden.
Dat was de mijne ook, totdat mijn vrouw een "echte" auto wilde....Wel in warmere perioden maar het schijnt hun 'daily' te zijn.
Dit is dé westfield... Een gewone westfield (met normaal onderstel enz.) met 1.6 (te weinig power) of V8 (veel te zwaar) is gewoon 3x nix, ook bij een westfield is het zo dat het pas wat word met ander onderstel, sper stijver chassis enz. zoals hierboven getoond.Kasteel schreef:http://www.westfieldnederland.nl/
Wat kost een beetje leuk samengestelde Westfield als ding helemaal 'klaar' is?
Zoiets als deze (beetje overkill, maar ter indicatie):
Westfield Sport 2000 S (Verkocht)
Motor: 2.0 Ford gemodificeerde Dunnell Duratec i4
Vermogen: 250 pk (of 495 pk per ton)
Versnellingsbak: 6 sequentieel
Westfield Race chassis
Kleur body: Geel
Interieur: Zwart / Grijs
Gewicht : 550 kg
Bouwjaar: 2008
Opties:
V8 motorkap