Open speedster
- markk
- Berichten: 3895
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 20:23
Open speedster
Net ff bij Edwin wezen kijken naar m'n oude liefde / M3.
Was erg gezellig en er stond ook een rode Speedster (2.2)
Mooie auto hoor. Lekker basic, lekker kaal, lekker licht. Reed achter hem aan naar Alphen en hoe zo'n auto door bochten en rotondes heen knalt is echt heel mooi om te zien.
Denk dat mn BoxsterS daar heel veel moeite mee heeft op een kort circuit zonder lange rechte stukken waar power echt een rol gaat spelen.
Ben echt onder de indruk. Het is dat ik al een midden-motor cabrio heb want anders...
Mark.
Was erg gezellig en er stond ook een rode Speedster (2.2)
Mooie auto hoor. Lekker basic, lekker kaal, lekker licht. Reed achter hem aan naar Alphen en hoe zo'n auto door bochten en rotondes heen knalt is echt heel mooi om te zien.
Denk dat mn BoxsterS daar heel veel moeite mee heeft op een kort circuit zonder lange rechte stukken waar power echt een rol gaat spelen.
Ben echt onder de indruk. Het is dat ik al een midden-motor cabrio heb want anders...
Mark.
- Maik
- Berichten: 3435
- Lid geworden op: 27 jun 2006, 20:51
- Locatie: Zuid-Holland
Hij is niet te koop Mark
Maar ook op circuits met wat langere rechte stukken (zeg Zandvoort) weet ik niet of een boxster het gaat redden hoor. Ik denk dat die pas boven de 180 klappen uit gaat delen (190max op Zandvoort voor mij
).
Als je trouwens echt een vent was geweest had je wel dat rondje gemaakt met de speedster en had je nu die boxster op marktplaats gezet
Ik heb al eens een EVO6 gereden en dat ik ook geen kattepis trouwens, laat staan een 8.5. Ook geen kattepis was die enorme knal uit je milltek toen je Leiden binnenvloog
ik schrok me de t#ring :!: 

Maar ook op circuits met wat langere rechte stukken (zeg Zandvoort) weet ik niet of een boxster het gaat redden hoor. Ik denk dat die pas boven de 180 klappen uit gaat delen (190max op Zandvoort voor mij

Als je trouwens echt een vent was geweest had je wel dat rondje gemaakt met de speedster en had je nu die boxster op marktplaats gezet


Ik heb al eens een EVO6 gereden en dat ik ook geen kattepis trouwens, laat staan een 8.5. Ook geen kattepis was die enorme knal uit je milltek toen je Leiden binnenvloog


- markk
- Berichten: 3895
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 20:23
woehahaha, alleen knal of ook vlam. Krijg je he als je vol in toeren staat en dan snel van het gas af gaat om weer vol te remmen 
ennuh als je vanavond nog in Alphen langs komt zal ik dat rode kartgeval wel even afdrogen met een echte duitse gele sportauto
190 max, dan zit ik net in z'n 4 man en heb ik nog 2 versnellingen over...
Mark.

ennuh als je vanavond nog in Alphen langs komt zal ik dat rode kartgeval wel even afdrogen met een echte duitse gele sportauto

190 max, dan zit ik net in z'n 4 man en heb ik nog 2 versnellingen over...
Mark.
- markk
- Berichten: 3895
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 20:23
Verbaast me dat dat in elkaar gelijmde ding nog heel is.
Als ik jouw was zou ik je lijmnaden maar ff controleren
Koop die M3 nou maar dan heb je ook een echte Duitse degelijkheid...
Verkeerslicht ? Anytime, anywhere. Alleen niet vanaf stilstand. Heb geen zin om koppelingsvoeringen te verbranden...
Mark.
Als ik jouw was zou ik je lijmnaden maar ff controleren

Verkeerslicht ? Anytime, anywhere. Alleen niet vanaf stilstand. Heb geen zin om koppelingsvoeringen te verbranden...
Mark.
- Maik
- Berichten: 3435
- Lid geworden op: 27 jun 2006, 20:51
- Locatie: Zuid-Holland
Koppelingsvoeringen verbranden? If you can't afford it, don't drive it... Ben jij ook al een kapper net als die TT-fapper?
Lijmnaden controleer ik voor elke rit, dat hoort gewoon bij een volbloed sportwagen (zou jij niet weten natuurlijk...).
En die M3 degelijk? Na 1 blokje om wilde dat ding gelijk al niet meer starten! Als dat duitse degelijkheid voor moet stellen....
LOL

Lijmnaden controleer ik voor elke rit, dat hoort gewoon bij een volbloed sportwagen (zou jij niet weten natuurlijk...).
En die M3 degelijk? Na 1 blokje om wilde dat ding gelijk al niet meer starten! Als dat duitse degelijkheid voor moet stellen....

LOL
- markk
- Berichten: 3895
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 20:23
Volgens mij ging het heel anders:
Pfff mooi ding hoor zo'n M3, dat rijd tenminste echt
Enkel hoe moet ik dat nu brengen bij Edwin, heb net een Speedster gekocht
FF stoppen met draaiende motor, motorkap omhoog en accupool loshalen
He wat vreemd, waar is die accu nou
Trouwens zie er wel gaaf uit he zo'n S14 blokje, dat is pas een motor
Zoek, zoek, zoek, waar zit dat tering ding van een accu nou
Pfff, wat heet, ff jasje achterin de kofferbak leggen
Krijg nou wat hier zit die accu
Snel ff minpool loshalen
...
Terug bij Edwin:
Weet het niet hoor, maar zet dan ding uit en geen leven meer in te krijgen.
Nee geef mij maar zo'n Speedster

Mark.
Pfff mooi ding hoor zo'n M3, dat rijd tenminste echt
Enkel hoe moet ik dat nu brengen bij Edwin, heb net een Speedster gekocht
FF stoppen met draaiende motor, motorkap omhoog en accupool loshalen
He wat vreemd, waar is die accu nou
Trouwens zie er wel gaaf uit he zo'n S14 blokje, dat is pas een motor
Zoek, zoek, zoek, waar zit dat tering ding van een accu nou
Pfff, wat heet, ff jasje achterin de kofferbak leggen
Krijg nou wat hier zit die accu
Snel ff minpool loshalen
...
Terug bij Edwin:
Weet het niet hoor, maar zet dan ding uit en geen leven meer in te krijgen.
Nee geef mij maar zo'n Speedster

Mark.
- Maik
- Berichten: 3435
- Lid geworden op: 27 jun 2006, 20:51
- Locatie: Zuid-Holland
Blablabla, voor iemand die geen propellor meer heeft lijkt het wel of je er pas nog een goeie tik van hebt gehad....
Maar wat zijn dat voor truken om een goede gewichtsverdeling te krijgen? Accu achterin? Als BMW het goed had begrepen hadden ze gelijk de hele motor achterin gegooid 8)
Maar stiekem was het wel een mooie ervaring om in de M3 te rijden (bedankt Ed
). Mooie sound zit er in! Misschien dat zo'n geluid bij de speedster ook mogelijk gaat worden als er een throttle body set opgeschroefd gaat worden. Of de compressorkit, maar dan gaat het geluid meer op die van een nilfisk lijken 
Maar wat zijn dat voor truken om een goede gewichtsverdeling te krijgen? Accu achterin? Als BMW het goed had begrepen hadden ze gelijk de hele motor achterin gegooid 8)
Maar stiekem was het wel een mooie ervaring om in de M3 te rijden (bedankt Ed


- Maik
- Berichten: 3435
- Lid geworden op: 27 jun 2006, 20:51
- Locatie: Zuid-Holland
Dat is leuk om te horen. En zo voelt het ook als je een rotonde aanvalt, strak... Maar voor zoveel strakheid heb je dan ook een ander onderstel nodig dan wat er standaard op de speedster geleverd wordt, want dat is tamelijk soft.
Binnenkort ga ik nog eens shoppen voor wat stijvere stabi's, het moet nog wat strakker kunnen
Binnenkort ga ik nog eens shoppen voor wat stijvere stabi's, het moet nog wat strakker kunnen

Wie is er online
Gebruikers op dit forum: SvB en 1 gast