Heb in het verleden een VW Caddy 1 omgebouwd door hem te verlengen (paste ik er tenminste fatsoenlijk in), deze te voorzien van stuurbekrachtiging , fatsoenlijk onderstel en remmen en een 214pk TDI motor.
Foto van de TT.
Jos.
Kan me een bepaald ritje op de A7 in die Caddy nog goed herinneren Jos!jos_br schreef:Heb in het verleden een VW Caddy 1 omgebouwd door hem te verlengen (paste ik er tenminste fatsoenlijk in), deze te voorzien van stuurbekrachtiging , fatsoenlijk onderstel en remmen en een 214pk TDI motor.
De beste man met die BMW................Dexter schreef:Kan me een bepaald ritje op de A7 in die Caddy nog goed herinneren Jos!jos_br schreef:Heb in het verleden een VW Caddy 1 omgebouwd door hem te verlengen (paste ik er tenminste fatsoenlijk in), deze te voorzien van stuurbekrachtiging , fatsoenlijk onderstel en remmen en een 214pk TDI motor.![]()
![]()
Welkom op DF trouwens.....
Ssssssssst!! Niks negatiefs over BMW zeggen hier Jos..... :twisted:jos_br schreef:De beste man met die BMW................Dexter schreef:Kan me een bepaald ritje op de A7 in die Caddy nog goed herinneren Jos!jos_br schreef:Heb in het verleden een VW Caddy 1 omgebouwd door hem te verlengen (paste ik er tenminste fatsoenlijk in), deze te voorzien van stuurbekrachtiging , fatsoenlijk onderstel en remmen en een 214pk TDI motor.![]()
![]()
Welkom op DF trouwens.....![]()
Jouw kom je overal weer tegen Dexter!
Jos.
En jij een blauwe A3.............RutgerK schreef:Dexter, jij had die jazz blauwe Golf 4 met 18 inch 235 banden?
Dexter schreef:Ssssssssst!! Niks negatiefs over BMW zeggen hier Jos..... :twisted:![]()
En al helemaal niet hoe je een dikke BMW er met dik 200 km/h op de teller in een Caddy diesel uit kan rijden.....![]()
![]()
Voor je het weet wil iedereen hier dan zo'n Caddy diesel!![]()
Tja, ik kom nogal eens ergens en zo ben ik ook hier blijven hangen sinds een paar jaar terug.
Mag mezelf zelfs Moderator noemen hier, kun je nagaan!
Was een mooie kleur toch?jos_br schreef:En jij een blauwe A3.............RutgerK schreef:Dexter, jij had die jazz blauwe Golf 4 met 18 inch 235 banden?![]()
Jos.
Erik-Jan schreef:Welkom, mooie TT!
Wat voor blok ga je er precies inhangen en wat wordt het verwachtte resultaat qua PK's & NM?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten