Het grote "Wie gaat er naar de Nordschleife 2008"
- Miesjel
- Auto: MX5 NA, MX5 NC, RAV4
Re: Het grote "Wie gaat er naar de Nordschleife 2008"
Ik gok op Zondag, heb alvast een kaarsje opgezet..
Zo niet heel jammer maar dan heb ik wel nog een antiek ringkaartje ter herinnering.
Stéphane, verkocht men die ringºcard al ?
Zo niet heel jammer maar dan heb ik wel nog een antiek ringkaartje ter herinnering.
Stéphane, verkocht men die ringºcard al ?
- Stéphane
@Michel: Weet ik eigenlijk niet, ik heb het niet gevraagd. Ik had zelf nog een kaartje met 2 ronden er op en dat heb ik gebruikt. Ze staan ook nog niet in de online shop, dus ik weet niet of ze al leverbaar zijn vóór 1 januari 2009.Michel Huisman schreef:Stéphane, verkocht men die ringºcard al ?
- mark dikken
Vandaag om 10:00 naar de ringgereden, was er om 13:00, was mijn beste middag van het jaar.
Super rustig, 1 ronde zelfs niemand tegengekomen op de baan, op de parkeerplaats 20 auto's geem brommers.
Baan had geen gladde plekken wel was de grip in het algemeen minder door de temperatuur maar daar kun je je goed op instellen, tevens nog leuke auto's gezien, waaronder een nieuwe GT2, met een eigenaar die heel hard kon rijden en een 2 tal TVR's. Geen ongelukken gezien kortom aanrader voor de mensen die morgen onbezorgt rondjes willen rijden.
Super rustig, 1 ronde zelfs niemand tegengekomen op de baan, op de parkeerplaats 20 auto's geem brommers.
Baan had geen gladde plekken wel was de grip in het algemeen minder door de temperatuur maar daar kun je je goed op instellen, tevens nog leuke auto's gezien, waaronder een nieuwe GT2, met een eigenaar die heel hard kon rijden en een 2 tal TVR's. Geen ongelukken gezien kortom aanrader voor de mensen die morgen onbezorgt rondjes willen rijden.
- Paskal
- Auto: meerdere
Ik heb vandaag weer een paar rondes gedaan met...........
Mijn 540 met ski-box op het dak die ik net daarvoor had opgehaald in Sittard
Blijft een aparte ervaring om achter een race-Alfa aan te kachelen met je familybak met ski-box op het dak
Verslagje vind je hier

Mijn 540 met ski-box op het dak die ik net daarvoor had opgehaald in Sittard

Verslagje vind je hier
-
Had je de ski-bril er ook bij op Paskal? 

- Paskal
Shit, die was ik vergeten net zoals mijn ski-helm. Next year betterPeter van den Berg schreef:Had je de ski-bril er ook bij op Paskal?

Las trouwens op Duitse forum dat men hartelijk had gelachen om mijn verschijning op de baan....
-
Foto`s willen we zien!Paskal Morriën schreef:Shit, die was ik vergeten net zoals mijn ski-helm. Next year betterPeter van den Berg schreef:Had je de ski-bril er ook bij op Paskal?
Las trouwens op Duitse forum dat men hartelijk had gelachen om mijn verschijning op de baan....

- Knot
Geinig met die skibox... maareh.. heb je zo een slee en dan de ski's niet erin leggen?
- frank de jonge
14 september reden Oettinger en ik ook achter een VW touran met een Skibox erboven op en toen lag er geen eens sneeuw 

-
Peter van den Berg schreef:Foto`s willen we zien!Paskal Morriën schreef:Shit, die was ik vergeten net zoals mijn ski-helm. Next year betterPeter van den Berg schreef:Had je de ski-bril er ook bij op Paskal?
Was zelf ook nog even op en neer geweest met een maatje op de kaartjes op te maken. Lekker dagje.
- Knot
Ik begrijp hieruit dat dit DE nieuwe trend is? 8)frank de jonge schreef:14 september reden Oettinger en ik ook achter een VW touran met een Skibox erboven op en toen lag er geen eens sneeuw
-
Daar gaat de ringridder. Gaaf hoor!
-
Extra downforce door de skibox? 

- Hugo Bos
Sjonge jonge jonge, net alles ingepakt, nieuwe wielen eronder klaar voor vertrek......Die Nordschleife ist zur Zeit bis zum 04.01.2009 um 09:00 Uhr geschlossen!
Stand: 30.12.2008 - 14:44
- MX5T
Dat is dan weer jammer want het leek een dag zoals afgelopen zondag te kunnen worden, geen straatbanden omleggen vanavond dus. 

- Paskal
Zo'n 540 touring is een beetje show (no-go zal ik maar weglatenKnot schreef:Geinig met die skibox... maareh.. heb je zo een slee en dan de ski's niet erin leggen?

Met vier personen op wintersport inclusief eigen ski's, schoenen etc. gaat niet passen zonder zo'n box op het dak..... Uiteraard rij ik normaal niet met zo'n ding rond voor de show, maar ik had hem via mplaats op de kop getikt en die ochtend in Sittard opgehaald. Met 235 bij 90 past ie niet echt in de auto dus dan maar met die bak erop rondtouren

Hier nog een fotoke van zondag.....
-
En we gaan in 2009 gewoon HIER verder!