Die 30 of 40 te hard heeft inderdaad met Mulder te maken denk ik. Onder de 40 zou ik onder Mulder vallen en ook geen punt op mn rijbewijs krijgen. Nu wel

En jij hebt net je rijbewijs weer terug??Maurice Graber schreef:500 euro voor 83 te hard als afsluiter
Nouja niet helemaal... voor de rechter is het een boete voor 40 te hard geworden wegens een twijfelachtige meting. Alleen om een of andere reden staat er op de CJIB fanmail nog 80 tot 85 te hard. Genaaid!
Nog niet maar ik kijk nog wel even uitArthur schreef:Het jaar is nog niet voorbij
Arthur schreef:En jij hebt net je rijbewijs weer terug??Maurice Graber schreef:500 euro voor 83 te hard als afsluiter
Nouja niet helemaal... voor de rechter is het een boete voor 40 te hard geworden wegens een twijfelachtige meting. Alleen om een of andere reden staat er op de CJIB fanmail nog 80 tot 85 te hard. Genaaid!
Hebben we al een forumdominee?
![]()
Misschien is het een nieuwe!Maurice Graber schreef:500 euro voor 83 te hard als afsluiter
En nog stoppen ookR.J schreef:Ik heb alleen 1 keertje een focking parkeerboete gekregen, in Amsterdam (waar anders) terwijl ik aan het WEGRIJDEN was.
Hufter tikt op mn raam en ik ben nog zo stom om dan braaf te blijven staan ook![]()
Voor de rest nog nooit ook maar aangehouden, laat staan geflashed (zo hey, wat klinkt dat kinky)
Ja, ben braaf opgevoed, als er een politiemeneer iets zegt dan doe je hetAhmed schreef:En nog stoppen ookR.J schreef:Ik heb alleen 1 keertje een focking parkeerboete gekregen, in Amsterdam (waar anders) terwijl ik aan het WEGRIJDEN was.
Hufter tikt op mn raam en ik ben nog zo stom om dan braaf te blijven staan ook![]()
Voor de rest nog nooit ook maar aangehouden, laat staan geflashed (zo hey, wat klinkt dat kinky)![]()
Kreeg er ook eentje maand of 2 geleden, 17.58uur om 18.00uur gaat mijn vergunning in !!!!
Ow Politie? Dat is een ander verhaal natuurlijk. Dacht gewoon parkeerwachters.R.J schreef:Ja, ben braaf opgevoed, als er een politiemeneer iets zegt dan doe je hetAhmed schreef:En nog stoppen ookR.J schreef:Ik heb alleen 1 keertje een focking parkeerboete gekregen, in Amsterdam (waar anders) terwijl ik aan het WEGRIJDEN was.
Voor de rest nog nooit ook maar aangehouden, laat staan geflashed (zo hey, wat klinkt dat kinky)![]()
Kreeg er ook eentje maand of 2 geleden, 17.58uur om 18.00uur gaat mijn vergunning in !!!!![]()
![]()
![]()
Da's dus ook eens maar nooit meer. Alleen zijn ze in amsterdam gek genoeg die scootertjes voor je bus te smijten als je bij een stoplicht staat te wachten, kan je niet wegrijden.
Nee, waren parkeerwachtersAhmed schreef:Ow Politie? Dat is een ander verhaal natuurlijk. Dacht gewoon parkeerwachters.R.J schreef:Ja, ben braaf opgevoed, als er een politiemeneer iets zegt dan doe je hetAhmed schreef:
En nog stoppen ook![]()
Kreeg er ook eentje maand of 2 geleden, 17.58uur om 18.00uur gaat mijn vergunning in !!!!![]()
![]()
![]()
Da's dus ook eens maar nooit meer. Alleen zijn ze in amsterdam gek genoeg die scootertjes voor je bus te smijten als je bij een stoplicht staat te wachten, kan je niet wegrijden.
Dat is wel treurig idd, al hangt het er wel vanaf natuurlijk of je de auto er om 17:55 neergezet hebt of al om bv 17:30 zonder kaartje.Ahmed schreef:
Kreeg er ook eentje maand of 2 geleden, 17.58uur om 18.00uur gaat mijn vergunning in !!!!
Al eens aan gedacht om het abonnement op te zeggen?Ferdinand schreef:Van het CJIB uit Leeuwarden heb ik dit jaar 9 maal rekening gekregen...
Kan dat via sms?Maurice Graber schreef:Al eens aan gedacht om het abonnement op te zeggen?Ferdinand schreef:Van het CJIB uit Leeuwarden heb ik dit jaar 9 maal rekening gekregen...
63 waar je 50 mocht met de Suzuki => 45 euroMaarten Godschalk schreef:Ben tevens een keer gelaserd op de Spaklerweg in Amsterdam (daar staan ze echt altijd trouwens) met, ik schat in, 65 waar je 50 mag. Ben toen niet staande gehouden gelukkig.
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Martijn_bmw en 2 gasten