Heeft niet ganz een latina look, meer oosteuropees lekker ofzo
edit:
iets meer rondingen/vlees, maar toch...niet te versmaden, ik vraag een harem op sinterklaas.
En Tom kiest weer de middelste, doe mij die linker voor de kijkers dan maar.

Robin schreef:Sofia Vergara komt dus uit dezelfde stad als mijn vrouw, maar dat had ik al gemeld. Zie haar liever met donker haar.
Bij PINnige typjes haal je gewoon je kaart door de gleuf.romo schreef:^ Beetje zunig pinnig typje IMHO..............................Zeeuws Meisje?
Robin schreef:Bij PINnige typjes haal je gewoon je kaart door de gleuf.romo schreef:^ Beetje zunig pinnig typje IMHO..............................Zeeuws Meisje?
Precies.Ik kon het al neit onder woorden brengen. Ze heeft gewoon iets, omdat het op de een of andere manier net niet is.Robin schreef:Ja...Eva Mendes...een soort net niet schoonheid maar daardoor/om juist aantrekkelijker dan wat ook. Zou haar liever zien met donkerder haar denk ik. En die Yesica ...(insert pizzasoort) is ook niet mis(understatement van de eeuw)
Dat was toch ook de bedoeling.Individual schreef: Wat betreft de rest van de posts vind ik het niveau nogal sterk wisselend. Van ordinair tot spontane verliefdheid hier. Over smaak valt niet te twisten 8)
bohM@rcel schreef:Lara Dutta:
Nandor schreef:Whatever ik heb een zwak voor:
Mathieu schreef:Nandor,
Hier zit ze achterop de motor van haar vriend![]()
http://img135.imageshack.us/img135/1927 ... ted1tl.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;