<Dutch schreef:
Nog meer leuk nieuws in het bericht: Nissan moet 300 exemplaren (straatversies) verkopen van de GT-R R35 LM, zoals-ie gaat heten, om hem te homologeren.
*kijkt hoopvol naar z´n oudejaarsloten*

<Dutch schreef:
Nog meer leuk nieuws in het bericht: Nissan moet 300 exemplaren (straatversies) verkopen van de GT-R R35 LM, zoals-ie gaat heten, om hem te homologeren.
Michel Huisman schreef:Ik zou 'm roze of paars ofzo laten spuiten. En dan op de NS irritant in de weg van de Porsches/BMW's gaan rijden. Gewoon, omdat het kan.
Misschien gaan ze straks met wat korting weg, in deze kredietcrisis tijdenFernando schreef:<Dutch schreef:
met zo'n corvette continu een monteur nodig?Metchu schreef:niet op deze manier, oenemeloen![]()
Nee man, dat is iemand die Hanz ingehaald heeft op het circuit. Ik ben bang dat dit even teveel was voor onze Zuid HollanderMetchu schreef:niet op deze manier, oenemeloen![]()
Het is er maar 1. Dan zouden er toch veel meer in moeten zitten?partyondude schreef:Nee man, dat is iemand die Hanz ingehaald heeft op het circuit. Ik ben bang dat dit even teveel was voor onze Zuid HollanderMetchu schreef:niet op deze manier, oenemeloen![]()
Is een R2D2 niks voor jou Hans?Aiko schreef:Het is er maar 1. Dan zouden er toch veel meer in moeten zitten?partyondude schreef:Nee man, dat is iemand die Hanz ingehaald heeft op het circuit. Ik ben bang dat dit even teveel was voor onze Zuid HollanderMetchu schreef:niet op deze manier, oenemeloen![]()
Aan de ene kant misschien wat 'tegenvallend' als je de 0-100 tijd bekijkt maar aan de andere kant is het wel snel als je bedenkt dat de Z06 een grofweg 300kg lichter weegt dan de Nissan en meer koppel en vermogen aan boord heeft. De Nissan heeft dan natuurlijk wel launch control en 4WD(wat ook weer vermogen kost)In 3,5 seconde naar de 100 is uitermate rap. Dan valt eigenlijk de 0-200 tijd een beetje tegen, haalt een Z06 die tijd ook niet?
Waarschijnlijk als het een Bader Mainhoff Werke was geweest had je dat niet geschrevenRico schreef:Waarom moet ik 5 keer een Z06 zien in dit topic/deze pagina
HANZ06 schreef:Waarschijnlijk als het een Bader Mainhoff Werke was geweest had je dat niet geschrevenRico schreef:Waarom moet ik 5 keer een Z06 zien in dit topic/deze pagina![]()
Mark Nauta schreef:Na al een grijze en witte op NL platen staat er nu ook een rode te koop in NL.
http://www.autogespot.com/item/2948/der ... nederland/" onclick="window.open(this.href);return false;
Tevens worden er op Autotrader nog 2 andere rode exemplaren aangeboden, maar of die ook echt al in NL staan weet ik niet. 1 voor 125.000 en de ander voor 129.900. De rode in bovenstaande link is te koop voor 140.000 in Almere.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten