biturbo joopie schreef:hallo allemaal.
ik ben johan of dus biturbo joopie.. ik ken dit forum via een collega van mij die hier ook actief is.
ik ben van bouwjaar 1976 en word bijna 33

ik ben al jaren autogek en heb een paar maanden geleden een audi A6 avant quattro 2,7 biturbo gekocht.
wat op zich een hele fijne auto is.. moest wel ff wennen want hiervoor had ik een subaru wrx en das toch heel wat anders..
in het dagelijkse leven ben ik aan het werk op een jachtenwerf waar ik mijn best doe om goede kwaliteit laswerk te produceren. verder ben ik al 2 jaar getrouwd en heb ik een dochter van 5 jaar oud..
hoop jullie wat wijzer gemaakt te hebben over wie ik ben.. en spreek jullie snel weer.
biturbo joopie.

Hey Johan, welkom hier op het forum

Toch maar aangemeld, en het voor mekaar gekregen om je foto te uploaden.....
Je Audi staat er netjes bij zo met de nieuwe wielen.
Persoonlijk denk ik dat er toch wel mensen hier op het forum blij zijn dat er weer Audi,s verschijnen,want het leek onderhand een BMW imperium te worden hier...... :banaan:
En dat is nog niet het ergste,want als je je hier aanmeld met een beamer dan gaan ze er eigenlijk al vanuit dat je uit friesland komt.....

:banaan:
Wat betreft je Audi; gewoon laten chippen bij JD engineering. (heb je misschien wat minder moeite om die fijne WRX te vergeten......

)
Succes en nog veel (lees)plezier toegewenst hier van je collega