Wel zo netjes..
- Scudetto
Wel zo netjes..
.. om je even voor te stellen als je toch altijd meeleest.
M'n echte naam is Remco en ik rij sinds kort een Alfa Romeo 147 GTA, dit na een 147 JTD en 2.0 TS. Inderdaad vrij merktrouw en in gunstige volgorde aangekocht. (van een GTA naar JTD wordt je alleen qua verbruik vrolijk van) Ik rij nu elk ritje met een grote glimlach, wat alles is gewoon goed aan die auto. Vooral het geluid!
Wie me ziet rijden, moet even zwaaien 8)
M'n echte naam is Remco en ik rij sinds kort een Alfa Romeo 147 GTA, dit na een 147 JTD en 2.0 TS. Inderdaad vrij merktrouw en in gunstige volgorde aangekocht. (van een GTA naar JTD wordt je alleen qua verbruik vrolijk van) Ik rij nu elk ritje met een grote glimlach, wat alles is gewoon goed aan die auto. Vooral het geluid!
Wie me ziet rijden, moet even zwaaien 8)
- Scudetto
Grijs metallic, oftewel Grigio Metallico. Klinkt toch leuker in het italiaans 
[img:700:525]http://www.holidaysite.nl/pictures/147G ... 030419.JPG[/img]

[img:700:525]http://www.holidaysite.nl/pictures/147G ... 030419.JPG[/img]
- Scudetto
Vanwege de Alfa liefde denk ik. Alfa en Porsche zijn de twee merken waar ik een zwak voor heb, en de Alfa is daarbij het meest bereikbare. Ik heb zelf wel een 924 gehad, maar dan spaar ik voorlopig liever door voor een 911.
De GTA is dus de meest bereikbare droomauto voor mij op het moment en ik vind 'm qua styling helemaal goed ook het interieur is echt mooi. Ook het geluid is echt fantastisch. Iedere keer bij het starten word je al vrolijk, hoe rot je dag ook is. Ook vind ik 'm echt goed rijden, zeker voor een voorwielaandrijver. Veel veel grip, ook achter en toch een relatief comfortabel onderstel voor dagelijks gebruik.
Ik heb nog even in m'n hoofd gezeten met een civic type-R en een R32. Maar de civic is té hardcore, daar breek je je rug in en vind ik toch niet zo mooi, ook van binnen niet. De R32 is leuk, indrukwekkende prestaties ook, maar ik heb helemaal niets met VW.
De GTA is dus de meest bereikbare droomauto voor mij op het moment en ik vind 'm qua styling helemaal goed ook het interieur is echt mooi. Ook het geluid is echt fantastisch. Iedere keer bij het starten word je al vrolijk, hoe rot je dag ook is. Ook vind ik 'm echt goed rijden, zeker voor een voorwielaandrijver. Veel veel grip, ook achter en toch een relatief comfortabel onderstel voor dagelijks gebruik.
Ik heb nog even in m'n hoofd gezeten met een civic type-R en een R32. Maar de civic is té hardcore, daar breek je je rug in en vind ik toch niet zo mooi, ook van binnen niet. De R32 is leuk, indrukwekkende prestaties ook, maar ik heb helemaal niets met VW.
- Dennis Cavallino
- RVV
Scudetto, ik kan me voorstellen dat als je een echte Alfa liefhebber bent je niet voor een VW R32 gaat. Doorgroeien in een range is voor mij ook heel herkenbaar, deed ik indertijd al met Audi en nu met BMW. Ben zelf dan ook vrij honkvast qua merk. over het rijden heb ik verder geen mening, ik heb nog nooit in een Alfa 147 (GTA) gereden.
Qua ontwerp zeker de fraaiste hatch.
- Tristan
- Peter Tunissen
- david
welkom hier. erg mooie auto-- bij mij om de hoek heeft er ook iemand precies dezelfde--kleur etc..
iedere keer als ik er langs loop neem ik heb toch altijd even goed in me op. erg mooi model. het ontwerp klopt, en het blijft iets speciaals.
kortom gewoon flink van genieten!
Ik pleit voor meer van dit soort aparte auto's op de nederlandse wegen.
iedere keer als ik er langs loop neem ik heb toch altijd even goed in me op. erg mooi model. het ontwerp klopt, en het blijft iets speciaals.
kortom gewoon flink van genieten!
Ik pleit voor meer van dit soort aparte auto's op de nederlandse wegen.
- Scudetto
- Franswa
- Auto: Megane 2RS & Clio 3RS
Re: Wel zo netjes..
Welkom, een erg mooie Alfa! (maar das logisch
)

Elke Alfa zescilinder klinkt gewoon fantastisch!! Ik geniet er ook elke dag van, mijn radio staat zelden aan.Scudetto schreef:Vooral het geluid!

- Topfuel
Rijdt erg goed en door het mooie interieur weet je dat je in iets speciaals rijd!Rico v Velzen schreef:Scudetto, ik kan me voorstellen dat als je een echte Alfa liefhebber bent je niet voor een VW R32 gaat. Doorgroeien in een range is voor mij ook heel herkenbaar, deed ik indertijd al met Audi en nu met BMW. Ben zelf dan ook vrij honkvast qua merk. over het rijden heb ik verder geen mening, ik heb nog nooit in een Alfa 147 (GTA) gereden.
Maar als je er mee rijd zoals het hoord dan komt binnen de korste keren het onderstuur ''om de bocht kijken''. Maar moet wel zeggen in lange snellere bochten heb je daar totaal geen last van: insturen en GO!!!!
Geluid is idd fantastico! Vooral i.c.m. een goede sportuitlaat...
Hier wat Best Motoring met de GTA:
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... 8077&q=R32
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... q=alfa+GTA
- Scudetto
ja, wat hij zegt hierboven.
De minirotondes zijn niet gemaakt voor GTA's dan rijdt het grootste deel van het nederlandse wagenpark je om de oren. Maar eenmaal met wat bredere/langere bochten komt de GTA in z'n element.
Gave filmpjes ook, ik heb ze hier thuis liggen als originele DVD. Al behoorlijk vaak bekeken. [img:24:26]http://opieanthony.net/images/smilies/inlove.gif[/img]

Gave filmpjes ook, ik heb ze hier thuis liggen als originele DVD. Al behoorlijk vaak bekeken. [img:24:26]http://opieanthony.net/images/smilies/inlove.gif[/img]