Twee van de foto's van de voorkant op de lamp trouwens experimenten met mijn Lensbaby die ik vandaag op heb gehaald. Is best moeilijk spelen met dat ding nog

Nee, hij is niet van mij. Hij is van een 'buurman' in de garage. Staat tegenover een Honda Civic Type R en nieuwe Smart roadster van de buurvrouwGTRene schreef:Is dat jou R5 TURBO ?? vertroetel dat ding eenszonde man, eneuh dat kleurtje zie je ze niet snel...
Hm...ja maar die band is al zacht RV en veel stof dus lang niet gereden dus slecht voor banden en accu en motor en rubbers? weet niet wat die man wil, maar zie je hem nog wel eens? zit ie niet al weken lang in dezelfde stoel?Stéphane schreef:Aha, OK. RDW had ik zelf nog niet opgezocht. Dan is de eigenaar er semi-zuinig op in de zin dat hij/zij er weinig in rijdt blijkbaar.
Man of vrouw.....want Fatima Moreiroeroooreeoaa De Melloloola die woont toch ook bij jou in de straat Stéphane. Die voldoet ook aan dat signalementJoy Jolliffe schreef:Staat nu op blokken. Motor is eruit gehaald door een onverlaat.
Signalement van de dief, klein van postuur, bivakmuts met smart-logo en als vluchtauto een Smart Roadster. Kent u deze persoon, gelieve contact op te nemen met de eigenaar.
[img:392:46]http://img.photobucket.com/albums/v387/ ... thoutp.gif[/img]Stéphane schreef:FmdM met tijgerprint is recentelijk weinig gesignaleerd helaas. Maar er is nog wel een andere roadster-rijdster hier van wie de auto schuin tegenover die R5T staat. Die is stewardess bij KLM en die is ook wel het een paar ogen blikken waard.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten