Rein schreef:Rein schreef:Na de zomervakantie HAVO, eerst nog het examen VMBO - TL maken
dat was alweer 2 jaar terug, zit nu inmiddels in het examenjaar havo

Ik quote hem ook even naar deze paginaMark Nauta schreef:Zonder het hele topic door te hoeven spitten, zijn er hier ook mensen op DF die belastingadviseur zijn??
Zo ja, even een pm'tje graag. Dank u!
Inmiddels bezig met solliciteren om beroeps spuitgast te worden, het verdient helemaal klote. Maar door wat ZZP'en is een goed inkomen haalbaar.Stefan R schreef:Werkvoorbereider/calculator bij (één van de grootste) een tuinbouw toeleveranciers van NL.
Ondertussen klus ik ook nog bij als "vrijwillige" Brandweer (waar overigens niet veel vrijwilligs bij is)
Present! Maar wel naar Belgische wetgeving...Mark Nauta schreef:Zonder het hele topic door te hoeven spitten, zijn er hier ook mensen op DF die belastingadviseur zijn??
Oh dan werk je zeker bij de overheid....Bjorn Alenis schreef: Present! Maar wel naar Belgische wetgeving...
Thanks Bjorn, maar ik ben op zoek naar iemand voor de NL-wetgevingBjorn Alenis schreef:Present! Maar wel naar Belgische wetgeving...Mark Nauta schreef:Zonder het hele topic door te hoeven spitten, zijn er hier ook mensen op DF die belastingadviseur zijn??
Gelukkig nietEric H schreef:Oh dan werk je zeker bij de overheid....Bjorn Alenis schreef: Present! Maar wel naar Belgische wetgeving...
Dat is dus in ieder geval binnen?Marco R. schreef:baan in de vastgoed (in de breedste zin des woords:shakeit: )
Moet ook gebeuren.Wouter81 schreef:Internet Testers ja...
Binnen wat? Binnen korte termijn:P?Neluhz schreef:Dat is dus in ieder geval binnen?Marco R. schreef:baan in de vastgoed (in de breedste zin des woords:shakeit: )
René130i schreef:Binnen korte termijn binnen zijn