Naughty
- Naughty
Re: David aka Naughty
Filmpje dynoruns - 120mb High Quality
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... 3310&hl=nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Hierboven het filmpje van de runs
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... 3310&hl=nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Hierboven het filmpje van de runs
- Michel P
Wat een vermogen uit een 2.0
echt super!!
Michel

Michel
- Naughty
Ja we waren zelf ook wel onder de indruk van de cijfers.Michel P schreef:Wat een vermogen uit een 2.0echt super!!
Michel
En op de weg loopt het voor mijn gevoel en RSM ook nog eens een stuk harder met het huidige weer.
Tevens van de week een achterswaybar van Whiteline gemonteerd, maar dat maakte ook nog een wereld van verschil qua handeling dus ik ga nu de rest van de Whiteline goodies ook maar op de GTT schroeven. Dan word het een 450pk kart :banaan:

- Naughty
Vandaag maar weer eens de 80-120 getest, en dat ging best hard moet ik zeggen. Mij oude record in ieder geval flink verbroken
8)

8)
- Casper
Vette bak man! Hoe lang ben je al eigenaar? Ik ben deze auto een paar jaar geleden als eens tegengekomen op internet.....weet alleen niet meer waar
Maar toen zag hij d'r al bijna net zo uit 

- Naughty
Dan heb je nog het oude chassis en setup gezien.
Deze heb ik dit jaar met motorschade gekocht en al mijn goodies overgehangen en meteen een iets ander bodykitje en compleet laten overspuiten.
De oude body was dusdanig slap geworden dat het tijd werd voor een verse body. Deze auto trouwens overgenomen van een ander DF Forumlid die naar een R32 is overgestapt
Maar ik rij al vanaf 2002 zo'n groen hok, en heb meerdere setups gehad van standaard tot heden en elke keer sprongen van zo'n 40 pk.
Dat je ons al eerder bent tegen gekomen kan komen omdat wij vroeger de dodare festivals organiseerden en meerdere prijsjes hebben gewonnen op de ¼ mile sprints. Tevens hebben we met de auto ook in de Aktueel gestaan met onder andere deze foto

Deze heb ik dit jaar met motorschade gekocht en al mijn goodies overgehangen en meteen een iets ander bodykitje en compleet laten overspuiten.
De oude body was dusdanig slap geworden dat het tijd werd voor een verse body. Deze auto trouwens overgenomen van een ander DF Forumlid die naar een R32 is overgestapt
Maar ik rij al vanaf 2002 zo'n groen hok, en heb meerdere setups gehad van standaard tot heden en elke keer sprongen van zo'n 40 pk.
Dat je ons al eerder bent tegen gekomen kan komen omdat wij vroeger de dodare festivals organiseerden en meerdere prijsjes hebben gewonnen op de ¼ mile sprints. Tevens hebben we met de auto ook in de Aktueel gestaan met onder andere deze foto
- Casper
Dodare streetracing! Daar herken ik 'm van
Ben nog vaak wezen kijken op CPZ. Die dragraces waren fantastisch! Bij die burnout contest lag ik altijd helemaal gevouwen om die kerel met die Mustang die er zonder moeite 5 setjes banden doorheen joeg met 1 been uit het raam 

- Naughty
Van de week de Sticker forester weer een beetje aangepakt.
Wat is er veranderd:
Ik heb de auto verlaagd met Whiteline veren
De auto voorzien van een verstelbare 22mm Whiteline swaybar aan de achterzijde en tevens de voorste swaybar vervangen door een 20mm verstelbare swaybar.
De auto gaat nu qua performance en handeling een stuk strakker door de bocht en gaat meer en meer op een GTT lijken
Vandaag de auto nieuwe remmetjes gegeven.
4pots remklauwen van de GTT met Geboorde schijven en Ferodo DS2500 remblokken
De Whiteline spullen maakt de auto aanzienlijk speelser en kan ik eigenlijk iedereen aanraden waarvan de handeling nog niet helemaal naar wens is.
Volgende modificatie's zijn Whiteline stuurhuisrubbers en de achterste endlinks vervangen door die van Whiteline.
Tevens is de 2008 Forester voorzien van een 3" uitlaatsysteem vanaf de turbo. De auto hangt nu veel beter an het gas en voelt een stuk sneller met een geluidsniveau waar ome Agent niet moeilijk over kan doen.
Geluidsfragment 2008 Forester met 3" openuitlaat van Supersprint
Wat is er veranderd:
Ik heb de auto verlaagd met Whiteline veren
De auto voorzien van een verstelbare 22mm Whiteline swaybar aan de achterzijde en tevens de voorste swaybar vervangen door een 20mm verstelbare swaybar.
De auto gaat nu qua performance en handeling een stuk strakker door de bocht en gaat meer en meer op een GTT lijken
Vandaag de auto nieuwe remmetjes gegeven.
4pots remklauwen van de GTT met Geboorde schijven en Ferodo DS2500 remblokken
De Whiteline spullen maakt de auto aanzienlijk speelser en kan ik eigenlijk iedereen aanraden waarvan de handeling nog niet helemaal naar wens is.
Volgende modificatie's zijn Whiteline stuurhuisrubbers en de achterste endlinks vervangen door die van Whiteline.
Tevens is de 2008 Forester voorzien van een 3" uitlaatsysteem vanaf de turbo. De auto hangt nu veel beter an het gas en voelt een stuk sneller met een geluidsniveau waar ome Agent niet moeilijk over kan doen.
Geluidsfragment 2008 Forester met 3" openuitlaat van Supersprint
- Stefan R
- Auto: Vakantievoertuig
De turbo-S blijft dus nog ff David?
- Naughty
Klopt Stefan,
Het is het ideale werkpaard voor ons, en ik wil hiermee tevens een paar keer gaan vrijrijden.
De GTT gaat me nu nog even te hard om daarmee te gaan spelen op het circuit namelijk, de stuurmanskunsten zijn wat roestig zeg maar
Het is het ideale werkpaard voor ons, en ik wil hiermee tevens een paar keer gaan vrijrijden.
De GTT gaat me nu nog even te hard om daarmee te gaan spelen op het circuit namelijk, de stuurmanskunsten zijn wat roestig zeg maar