Drama...waarheen als afsluiting van een DF CPZ dag?!?

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Aad

Re: Drama...waarheen als afsluiting van een DF CPZ dag?!?

Bericht door Aad » 23 dec 2008, 18:43

Denk dat het probleem meer aan ons lag , omdat door te weinig aanmeldingen Peter er zelf bij moest leggen , het eten betalen na afloop was waarschijnelijk goedkoper . :roll:

Denk dat wij dat beter kunnen regelen ipv ons druk maken over een restaurant :df:

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 23 dec 2008, 18:45

allen schreef:DAN GA JE TOCH NAAR ASSEN!!!! KUN JE DRAAAAAAAAGGGGGGGTRRRRRIIIIIIPPPPPPPPPPEEEEEEN HAAANZZZ!!!!! VEEEETTTTTTTT!!!!!
sorry, problemen met de CAPS LOCK
Klein opgewonden standje in je rode tonka-toy wat door empties overmand niet kan lezen, het gaat niet over mij maar over Cor.
Die gebruikte de parkeerplaats als drag-strip.
En omdat hij dat op de nieuwe locatie misschien niet kan zal hij daar misschien niet willen eten.
En als hij daar niet eet, dan eten we daar allemaal niet..................BEGREPEN :hammer:

allen

Bericht door allen » 23 dec 2008, 19:12

Tsk, dan ken jij het verschil tussen een Tonka (vooral groot, log en zilver) en een matchbox (klein, verfijnd, agiel en rood) niet. :hosanna:

Maar goed, maak jij trouwens maar druk om het eten na afloop van een df trackday op cpz. Heb je al een datum voor me? Zal je wel weer even voorbijstuiven in de pitlane. :df:

RJay

Bericht door RJay » 23 dec 2008, 21:27

Ehm, jullie weten dat er in "dreefzicht" nu een "la place" komt he?
Kan ook best lekker zijn :bag:

En anders ga je een km verderop bij het houtplein zitten bij die japanner daar, of napoli. Hele ondergrondse parkeergarage als drift/strip als je zo nodig moet.
Hangen alleen wél camera's :mrgreen:

Rupie

Bericht door Rupie » 23 dec 2008, 21:33

Aad schreef:Denk dat het probleem meer aan ons lag , omdat door te weinig aanmeldingen Peter er zelf bij moest leggen , het eten betalen na afloop was waarschijnelijk goedkoper . :roll:

Denk dat wij dat beter kunnen regelen ipv ons druk maken over een restaurant :df:
FF serieus he, wordt het niet tijd om ons hier daadwerkelijk voor te gaan inzetten, met woord en daad?

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 23 dec 2008, 21:47

allen schreef:Tsk, dan ken jij het verschil tussen een Tonka (vooral groot, log en zilver) en een matchbox (klein, verfijnd, agiel en rood) niet. :hosanna:

Maar goed, maak jij trouwens maar druk om het eten na afloop van een df trackday op cpz. Heb je al een datum voor me? Zal je wel weer even voorbijstuiven in de pitlane. :df:
Bij jou postuur vergeleken is dat rijdende rode lieveheersbeestje (zonder stippen weliswaar) een tonka toy.
Maar eigenlijk geld dat voor alles bij jou.
Ik wilde het laatst niet zeggen maar de paarse jarretels die je laatst aan had, hadden ook meer weg van sleepkabels.(standaard uitrusting bij de tonka -toy zeker)

En als je me voorbij stuift in de pitsstraat, rij je dan een keer wel de goed kant op.
Die mannen seinden niet naar je omdat je haar zo leuk zat en omdat je lippenstift zo goed bij je mascara paste.... :sealed:

Joy

Bericht door Joy » 23 dec 2008, 21:55

Hans :clap: wanneer komt je boek uit :mrgreen:

Metchu

Bericht door Metchu » 24 dec 2008, 00:08

Joy Jolliffe schreef:Hans :clap: wanneer komt je boek uit :mrgreen:

kan ie schrijven dan? Ik dacht dat ze zoontje Milan alles voor hem typte :mrgreen: :mrgreen:

Plaats reactie