Racedagen / Driftcursus
- Jinx
Racedagen / Driftcursus
Hey,
Mijn lieve vriendinnetje wil me voor mijn verjaardag een racedag op het circuit geven, of een driftcursus ofzo, het liefst 1 op 1 met een instructeur.
Hebben jullie zelf wel is zoiets gedaan, en heb je goede ervaringen met een aanbieder van dat soort dagen voor een redelijke prijs? Liefst ook nog een beetje in de buurt, zandvoort of iets dergelijks zou het mooiste zijn.
Race Experience heb ik al gevonden, maar het karten, quad rijden, slalom rijden, etc geloof ik wel. Het gaat mij meer om het racen/driften.
Iemand een aanrader?
Mijn lieve vriendinnetje wil me voor mijn verjaardag een racedag op het circuit geven, of een driftcursus ofzo, het liefst 1 op 1 met een instructeur.
Hebben jullie zelf wel is zoiets gedaan, en heb je goede ervaringen met een aanbieder van dat soort dagen voor een redelijke prijs? Liefst ook nog een beetje in de buurt, zandvoort of iets dergelijks zou het mooiste zijn.
Race Experience heb ik al gevonden, maar het karten, quad rijden, slalom rijden, etc geloof ik wel. Het gaat mij meer om het racen/driften.
Iemand een aanrader?
- RJay
Re: Racedagen / Driftcursus
http://www.rsz.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
probeer ook een antislipcursus van slotemaker eens.
Zelf was mijn licentiecursus 770 incluus licentie examen.
Exclusief auto/benzine.
8 uur baantijd per dag.
probeer ook een antislipcursus van slotemaker eens.
Zelf was mijn licentiecursus 770 incluus licentie examen.
Exclusief auto/benzine.
8 uur baantijd per dag.
- Dennis Cavallino
Niet die slipcursus doen daar. Leer je geen reet van.
RSZ heeft een driftschool idd. Erg duur vind ik.
Je kunt ook hier de evenementen in de gaten houden en via DF meedoen op Lelystad oid. Of je inschrijven voor een trackday met instructies. Dan moet je alleen een auto huren (350 euro), inschrijven (+-150 - 250 euro) en instructeur betalen.
Of direct kijken op http://www.driftsport.nl/?page=cursus" onclick="window.open(this.href);return false; voor een all in cursus. Aardige lui.
RSZ heeft een driftschool idd. Erg duur vind ik.
Je kunt ook hier de evenementen in de gaten houden en via DF meedoen op Lelystad oid. Of je inschrijven voor een trackday met instructies. Dan moet je alleen een auto huren (350 euro), inschrijven (+-150 - 250 euro) en instructeur betalen.
Of direct kijken op http://www.driftsport.nl/?page=cursus" onclick="window.open(this.href);return false; voor een all in cursus. Aardige lui.
- RVV
Of Dennis een dagje inhuren
(serieus)

- Dennis Cavallino
Dat kan ook. Maar dan moet je nog wel zelf een auto regelen en inschrijven voor een trackday. 
Sowieso is dat de enige manier om betaalbaar 1 op 1 een instructeur naast je te krijgen heel de dag. Bij alle cursussen mag je blij zijn als een instructeur een paar rondjes op een dag met je mee rijdt.

Sowieso is dat de enige manier om betaalbaar 1 op 1 een instructeur naast je te krijgen heel de dag. Bij alle cursussen mag je blij zijn als een instructeur een paar rondjes op een dag met je mee rijdt.
- Asief
Morgen ga ik ook een drift-cursus doen: http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... =4&t=12731
Misschien dat dit ook iets is voor jou.

Misschien dat dit ook iets is voor jou.
- @iko
Dagje Vijverberg en een auto huren (bv bij Koopman).
Pas wel op! Als je hem in elkaar rijdt, moet je de schade aan de auto betalen.
Ik heb het zien gebeuren dat een knul ook zo'n kado kreeg van zijn vriendin. Het was een leuke dag, maar om 10 voor 5 reed hij hem toch nog even in de vangrail. Schade was flink (2 treurige gezichten).
Pas wel op! Als je hem in elkaar rijdt, moet je de schade aan de auto betalen.
Ik heb het zien gebeuren dat een knul ook zo'n kado kreeg van zijn vriendin. Het was een leuke dag, maar om 10 voor 5 reed hij hem toch nog even in de vangrail. Schade was flink (2 treurige gezichten).
-
Auguste, kom 8 februari naar de driftdag op het RDW testterrein!
check de kalender maar!

- Jinx
Hey bro,
Nee sorry, dat is me ook al op SXOC aangeboden, maar ik ga niet meer driften met mijn eigen auto, heb al is een motor opgeblazen in mijn oude S13 en ga met de Supra wat voorzichtiger om.
Wil het liefst serieus leren rijden op een circuit, of leren driften, in een daarvoor geprepareerde auto. Heb voor beide dingen nooit een cursus oid gehad en aangezien ik het in de toekomst toch vaker wil gaan doen lijkt het me verstandig eerst de basic know how van circuit rijden te weten.
Nee sorry, dat is me ook al op SXOC aangeboden, maar ik ga niet meer driften met mijn eigen auto, heb al is een motor opgeblazen in mijn oude S13 en ga met de Supra wat voorzichtiger om.

Wil het liefst serieus leren rijden op een circuit, of leren driften, in een daarvoor geprepareerde auto. Heb voor beide dingen nooit een cursus oid gehad en aangezien ik het in de toekomst toch vaker wil gaan doen lijkt het me verstandig eerst de basic know how van circuit rijden te weten.
-
Ik weet niet of de huurauto's zijn bezet, maar op 8 febr. heb je ook huurauto van driftsport. Bovendien zijn er altijd mensen die bij je inspringen (bijv. van driftsport). Je kan de hele dag rijden en het is niet al te prijzig voor je vriendin...
- Macboy
Ik ga 20 december voor het eerst driften via driftsport !!!!!!!!
Zoveel zin niet normaal meer !!!!!!!!
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Wel ff interieurpiccies maken he, de rest boeit niet.Macboy schreef:Ik ga 20 december voor het eerst driften via driftsport !!!!!!!!

- Asief
Zo'n dag is heel erg veel genieten. Heb zelf 22 november jl. meegedaan, was de dag met regen, hagel, sneeuw en zon :shakeit:Macboy schreef:Ik ga 20 december voor het eerst driften via driftsport !!!!!!!!
Onbeschrijflijk hoe lekker het is om je zo een hele dag uit te kunnen leven. Je hebt erg veel rijtijd, in de middag had ik zelfs een auto geheel voor mezelf

Van tijd tot tijd rijdt er een instructeur mee om tips te geven of te laten zien hoe het moet. Zeker aan te raden voor mensen die willen leren driften

Veel plezier de 20e

- Macboy
Morgen driften !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Tom V
Nice, veel plezier alvast! En laat uiteraard even weten hoe het ging/wat je ervan vond/vindt!Macboy schreef:Morgen driften !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Tim Schuurman
Have Driving Fun! 

- Macboy
Laatst gewijzigd door Macboy op 20 dec 2008, 19:50, 2 keer totaal gewijzigd.
- Tim Schuurman
Hehe
Het was gaaf begrijp ik!?
Verslag!

Het was gaaf begrijp ik!?

- Tom V
Bmw's die tegen de klok in rond een verkeersbord rijden geven juichende priesters? Damn, nu nog meer zin in die driftdag !
-
Tom944 schreef:Bmw's die tegen de klok in rond een verkeersbord rijden geven juichende priesters? Damn, nu nog meer zin in die driftdag !