Maarja deze kwam vandaag opeens op mijn pad voor een schappelijke prijs, en ook al was het niet wat ik zocht kon ik hem niet laten staan

Vorige eigenaar heeft er toch wel 2000km in 6 jaar mee gereden

Dinsdag ophalen..
Voor 3K koop je momenteel een ZX7R of 600/750 SRAD. Tot 2K kun je momenteel aardig shoppen heb ik het idee. Een dergelijke CBR moet zeker niet meer dan 2K kosten lijkt me.EG schreef:Pim als ik vragen mag wat heb je ervoor betaald?
Want die dingen zijn wel erg waardevast zeg. 91/92/93 modellen gewoon voor 2-3k :s
Kan je paar ktjes meer neerleggen en een veel nieuwer sport brommer voor kopen.
Helemaal niet aangezien een Suzuki GSX-R 750 (91/92/93) ook al geen 2k meer kost.Niels schreef:Voor 3K koop je momenteel een ZX7R of 600/750 SRAD. Tot 2K kun je momenteel aardig shoppen heb ik het idee. Een dergelijke CBR moet zeker niet meer dan 2K kosten lijkt me.EG schreef:Pim als ik vragen mag wat heb je ervoor betaald?
Want die dingen zijn wel erg waardevast zeg. 91/92/93 modellen gewoon voor 2-3k :s
Nou doorrijden doe ik zoiezo niet daar ik een hekel heb aan kou pak ik gewoon de autoPeric schreef:Waarom zou je een nieuwere sportmotor kopen als je dit ding in de winter gaat gebruiken?
En deze 600 is rap zat hoor...
Heb een 600SRAD bekeken maar de CBR rijd zoveel beter voor mijn gevoel dat de keus snel gemaakt was...Niels schreef:Voor 3K koop je momenteel een ZX7R of 600/750 SRAD. Tot 2K kun je momenteel aardig shoppen heb ik het idee. Een dergelijke CBR moet zeker niet meer dan 2K kosten lijkt me.EG schreef:Pim als ik vragen mag wat heb je ervoor betaald?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast