Macboy schreef:Gefeliciteerd met deze meest zinloze bijdrage van het jaar.Tom schreef:Ik ben aardig gek op gadgets dus heb geen recht van spreken over dit onderwerp (doe zelf dus ook genoeg nutteloze uitgaven); maar waarom wil iedereen toch de meest dure tv? ligt het aan mij of is er op TV niks interessants te zien? Ik kijk weinig tv maar er zijn weinig programma's die ik leuk vind. Tuurlijk kijk ik graag Top Gear, programma's zoals Peter R de Vries vind ik ook wel interessant en een keer TMF/MTV maar ik hoef er geen TV van 1500 euro voor te hebben. Zeker niet met die hoeveelheid reclames.
Enige reden dat ik zoiets zou kopen is om films op te kijken, dat is wel gaaf natuurlijk, zeker met een goede geluidsinstallatie

Gadgets boeien me niks maar zodra ik me ergens zou gaan settelen komt er een kanon van een flatscreen aan de muur met een spot-on geluidsysteem. Het is zo iets als met het hebben van een bad. Je gebruikt em mss niet heel erg vaak maar de keren dat je het gebruikt wil je wel het beste hebben.
Mijn ideale set-up ? 40'' flatscreen, mss een maatje groter, goed surroundsysteempje, minikoelkastje en een jacuzzi. Dit allemaal in 1 kamer. Kan je realiseren voor een euro of 3 a 4 duizend dus stinkend rijk hoef je er ook niet voor te zijn. 8)