Die kaartvakken in de deuren vind ik trouwens niet zo geslaagd.. beetje jammer weer.
335i coupe
- romo
- Berichten: 27167
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=29870
Staat meer dan mooi, die 20" Hartge wielen, kijk ook even op pagina 2 daar staat er nog 1
Staat meer dan mooi, die 20" Hartge wielen, kijk ook even op pagina 2 daar staat er nog 1
- romo
- Berichten: 27167
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Die 4 deurs haalt het niet bij de coupe..................echt niet
2 deuren is ook sportiever dan 4. WTF; ieder zijn/haar ding
Voor mij altijd een coupe, kan een 2 of een 3 zijn.........................wordt vervolgd.
Die dikke Hartge velgen maken het helemaal af, ander voorspoiler...........en klaar is kees, eghhh ROMO
2 deuren is ook sportiever dan 4. WTF; ieder zijn/haar ding
Voor mij altijd een coupe, kan een 2 of een 3 zijn.........................wordt vervolgd.
Die dikke Hartge velgen maken het helemaal af, ander voorspoiler...........en klaar is kees, eghhh ROMO
Laatst gewijzigd door romo op 14 sep 2006, 13:09, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Andre
- Berichten: 11445
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57
[img:495:330]http://media.autobild.de/bild/7/ea8567a ... 1a57_1.jpg[/img]
Waarschijnlijk een 2 serie coupe met cabrio dak als afdekking.
Waarschijnlijk een 2 serie coupe met cabrio dak als afdekking.
-
stefan van der burgh
- Berichten: 406
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 15:05
[img:800:534]http://www.autoweek.nl/images/800/6/47f ... 8a5656.jpg[/img]
-
stefan van der burgh
- Berichten: 406
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 15:05
-
Robin
- Berichten: 56294
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
ik heb 't ding ook niet ontworpen Romo
Maar ALS er een keus zou zijn geweest tussen een M3 sedan E46 en 'n coupe had ik de sedan genomen, maar die bestond niet...
Mocht ik in de gelegenheid zijn E90/92 M3 te rijden in de 'toekomst', dan een E90 geen twijfel.Nooit.
M5 vs M6=M5
E63/CLS55 AMG vs CL63AMG= TOCH de sedans
vroeger: S Klasse vs vorige CL=S Klasse.
E46 coupe M3 is desalniettemin in 'CSL' loop ook een toppertje en stock ook, natuurlijk.
Maar ALS er een keus zou zijn geweest tussen een M3 sedan E46 en 'n coupe had ik de sedan genomen, maar die bestond niet...
Mocht ik in de gelegenheid zijn E90/92 M3 te rijden in de 'toekomst', dan een E90 geen twijfel.Nooit.
M5 vs M6=M5
E63/CLS55 AMG vs CL63AMG= TOCH de sedans
vroeger: S Klasse vs vorige CL=S Klasse.
E46 coupe M3 is desalniettemin in 'CSL' loop ook een toppertje en stock ook, natuurlijk.
- romo
- Berichten: 27167
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
- Stéphane
- Berichten: 6804
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 21:01
- Locatie: 010
- romo
- Berichten: 27167
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
- romo
- Berichten: 27167
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Mooie vergelijking, om alles maar eens in perspectief te zetten;
have the article but my german isnt good. I hope their is a german here that can write a summary about the test. I have some info ut I want to know more
Laptime Nordschleife 8.26 min (4 seconds slower than M3)
Laptime Hockenheim 1.17,8 min (0,8 seconds faster than C55 and 1.5 seconds slower than M3)
0-100km/h 5.6 sec
0-200km/h 20,7 sec
36m slalom: 130km/h (M3 123km/h, C55 122km/h)
110m change lane: 136km/h (M6 137km/h, M3 136km/h, C55 134km/h)
Wet track: 1.36,8 min (M5 E60 1.36, 7min)
G-powers: 1.15g (C55, 1,10g and M3 1.10g)
Overall score: 45 points (1 point better than M3)
BMW, are they cheating? it is called the 335i even though it comes with a 3.0-litres bi-turbo engine. But the two 39mm turbo chargers give it the advantage same as 0.5 litres more displacement.
The powerful engine has no problem with the weight of the car, always offers enough power and makes it a pretty good performer even though it has no "M" in its name.
The engine and 6-spped manual transmisison are a pefect peering, only there is no mechanical limited slip differential but an ESP which always interferes with throttle and gas, lacks a bit of traction. But the power of the engine always preserves the enthusiam of driving one.
You have to get used to the new active steering whoch gives a preview on the future things to come from BMW.
The 335i is a true dream car, nothing else, the quickest coupe without the "M" in its name.
Acceleration 335i:
80-120km/h 4/5/6 gear: 5.5 s /6.5s / 7.9s
80-160km/h 4/5/6 gear: 11.4s/13,7s/16.7s
80-180km/h 4/5/6 gear: 14,8s/17,8S/ ---
M3
80-120km/h 4/5/6 gear: 5,2 s / 6,6 s / 9,5 s
80-160km/h 4/5/6 gear: 10,9 s / 13,9 s / 18,9 s
80-180km/h 4/5/6 gear: 14,1 s / 17,4 s / 25 s
C55
80-120km/h 4/5/6 gear: 6,3 s / 7,9 s / --- s
80-160km/h 4/5/6 gear: 12,8 s / 15,9 s / --- s
80-180km/h 4/5/6 gear: 16,3 s / 20,2 s / - s
--------------------------------------------------------------------------------
Last edited by Just_me : Today at 03:28 AM.
have the article but my german isnt good. I hope their is a german here that can write a summary about the test. I have some info ut I want to know more
Laptime Nordschleife 8.26 min (4 seconds slower than M3)
Laptime Hockenheim 1.17,8 min (0,8 seconds faster than C55 and 1.5 seconds slower than M3)
0-100km/h 5.6 sec
0-200km/h 20,7 sec
36m slalom: 130km/h (M3 123km/h, C55 122km/h)
110m change lane: 136km/h (M6 137km/h, M3 136km/h, C55 134km/h)
Wet track: 1.36,8 min (M5 E60 1.36, 7min)
G-powers: 1.15g (C55, 1,10g and M3 1.10g)
Overall score: 45 points (1 point better than M3)
BMW, are they cheating? it is called the 335i even though it comes with a 3.0-litres bi-turbo engine. But the two 39mm turbo chargers give it the advantage same as 0.5 litres more displacement.
The powerful engine has no problem with the weight of the car, always offers enough power and makes it a pretty good performer even though it has no "M" in its name.
The engine and 6-spped manual transmisison are a pefect peering, only there is no mechanical limited slip differential but an ESP which always interferes with throttle and gas, lacks a bit of traction. But the power of the engine always preserves the enthusiam of driving one.
You have to get used to the new active steering whoch gives a preview on the future things to come from BMW.
The 335i is a true dream car, nothing else, the quickest coupe without the "M" in its name.
Acceleration 335i:
80-120km/h 4/5/6 gear: 5.5 s /6.5s / 7.9s
80-160km/h 4/5/6 gear: 11.4s/13,7s/16.7s
80-180km/h 4/5/6 gear: 14,8s/17,8S/ ---
M3
80-120km/h 4/5/6 gear: 5,2 s / 6,6 s / 9,5 s
80-160km/h 4/5/6 gear: 10,9 s / 13,9 s / 18,9 s
80-180km/h 4/5/6 gear: 14,1 s / 17,4 s / 25 s
C55
80-120km/h 4/5/6 gear: 6,3 s / 7,9 s / --- s
80-160km/h 4/5/6 gear: 12,8 s / 15,9 s / --- s
80-180km/h 4/5/6 gear: 16,3 s / 20,2 s / - s
--------------------------------------------------------------------------------
Last edited by Just_me : Today at 03:28 AM.
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
Waar ik nou eens echt naar benieuwd naar ben zijn niet de naakte prestaties cijfertjes, maar wat het verschil/overeenkomsten in beleving zijn tussen een 335i coupe en een e46 M3.
Hoe dicht ze dan bij elkaar liggen ? Of mischien juist ver van elkaar ? Ik lees graag ervaringsverhalen van mensen die lang in een M3 hebben gereden en nu (proef) rijden in een 335i coupe.
Hoe dicht ze dan bij elkaar liggen ? Of mischien juist ver van elkaar ? Ik lees graag ervaringsverhalen van mensen die lang in een M3 hebben gereden en nu (proef) rijden in een 335i coupe.
Laatst gewijzigd door RVV op 16 sep 2006, 15:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Yahoo [Bot] en 11 gasten
