Ik vind het fantastisch. En iedereen die ik het laat proberen (behalve Andre) vind het geweldig 8)
Heb nu ook de drumkit binnen, vanavond proberen
Je bedoelt je metalen pendaal is binnenRené130i schreef:Zijn hier nog meer fans of ben ik de enige![]()
Heb nu ook de drumkit binnen, vanavond proberen
Asief schreef:Ik wil binnenkort de versie halen met het drumstel (Rock Band of World tour geloof ik: ) voor de XBox 360. Maar heeft iemand hier ervaring met het drumstel? Heb zelf namelijk meer met drummen dan met gitaar spelen :banaan: :shakeit:
René130i schreef: Heb nu ook de drumkit binnen, vanavond proberen
Steven Nauta schreef:Spel zelf nooit gespeeld maar deze aflevering van South Park is GENIAAL!!!
http://allsp.com/l.php?id=e166" onclick="window.open(this.href);return false;
Helemaal met die gast op het terras, hoor je alleen die knopjes
Sorry voor de beledigingRené130i schreef:Zie geen rico in dit topic maargoed
+1Jinx schreef:Ik had het bij mn broer gespeeld en heb daarna een Xbox 360 gekocht, voornamelijk voor dat spel.![]()
Ik vind het te bruut. Ik heb Guitar hero 3, guitar hero world tour en guitar hero Aerosmith.
Speel nu op medium, en vind het nog moeilijk zat.. Mijn vriendin speelt het gewoon al op hard inmiddels.![]()
Het VOELT echt alsof je aan het tokkelen ben op een gitaar, alsof jij het doet zeg maar.
Echt top!
Ik vond het vooral lastig om de positie van je hand te wisselen en te onthouden hoe je hem hebt. In principe heb ik nu m'n wijsvinger op rood omdat ik daar makkelijker mee kan uitwijken dan met m'n pink. Verder heb ik vroeger piano gespeeld dus ik heb daar nog wat vingervlugheid aan overgehouden.Jinx schreef:Ik heb net weer zitten spelen, maar ik hou het voorlopig lekker op medium hoor. Als ik geen 5 sterren haal, dus niet bijna alle noten raak vind ik het niet leuk namelijk.![]()
Hoe spelen jullie hard? Als de gele komt bijvoorbeeld, houden jullie dan ook de rode en de groene erbij ingedrukt om sneller de volgende noot te kunnen raken? Ik moet die technieken gewoon beter leren, zijn er geen tutorial's ergens, of guitar hero leraren?![]()
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 13 gasten