Maar een uurtje sturen in zowat elke willekeurige auto staat me wel aan

En anders weer een reden om na een jaartje weer te verkopen of in te ruilen

Ja zo denkt die andere Punto rijder hier op het forum er ook over! Maar ja, dat duur nog dik anderhalf jaar...Wouter81 schreef:Heel erg lekker dit. Serieuze kandidaat als volgende auto. Praktisch, fraai en snel. Electronisch sperdiff zit er nu ook op geloof ik.
Ja, dat is inderdaad heel jammer, helaas hebben vrijwel alle auto's dit tegenwoordig. Komt door die regelgeving met betrekking tot voetgangers bescherming.romo schreef:idd fraai
wat ik dan altijd minder vind; de hoogte van het spatscherm tot aan de motorkap...........................te hoog dus, maakt lomp en a-sportief...........................
De Sirocco kost 37k met die opties, dus 34 a 35k moet idd wel realistisch zijn voor een Gti.Macboy schreef:Arthur: een top uitgeruste Golf GTI kost gewoon 35k. Je zorgt voor een middenarmsteun, radio, xenon en de 18". Meer heb je toch echt niet nodig met dat ding. Climate is standaard, evenals al het andere noodzakelijke.
Tenzij je satnav zou willen (TomTom doet het prima), DSG (gaaf, maar handbak luistert beter) en leder (doodzonde, want dan mis je het ruitjesmotief).
Dan ben je echt voor rond de 35k klaar.
Dat denk ik niet.Macboy schreef:Arthur: een top uitgeruste Golf GTI kost gewoon 35k. Je zorgt voor een middenarmsteun, radio, xenon en de 18". Meer heb je toch echt niet nodig met dat ding. Climate is standaard, evenals al het andere noodzakelijke.
Tenzij je satnav zou willen (TomTom doet het prima), DSG (gaaf, maar handbak luistert beter) en leder (doodzonde, want dan mis je het ruitjesmotief).
Dan ben je echt voor rond de 35k klaar.
Mwa, ik ben bang van wel. De Golf V GTI is afgelopen jaar toch circa 3k afgeprijsd toch? Dus ik verwacht dat de VI GTI circa 3k duurder wordt dan de V GTI op dit moment kost.Macboy schreef:De Golf V. De Golf VI moet niet veel duurder zijn toch ?
Had niet verwacht dat jij zo naief was...Macboy schreef:De Golf V. De Golf VI moet niet veel duurder zijn toch ?
Gelijk waarmee? Je zit al op 40KMacboy schreef:Ok. Dan is het 37+3=40k
Maar ik denk dat ik gelijk zal krijgen.
Jemig, het lijkt wel een ouwelullen bak met zo'n automaatje.Ernst Jan Dekker schreef:Nog even terug denken aan dat machtige geluid:
Maar deze klinkt dan weer wel erg goed.Ernst Jan Dekker schreef:Nog even terug denken aan dat machtige geluid:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Mc2x09OU ... re=related[/youtube]
Ik bedoel dat ik niet geloof dat ie 3k duurder zal worden. Dan zit je dus rond de 37k mag met alle opties.Niels schreef:Gelijk waarmee? Je zit al op 40KFace it Ilija, Arthur heeft gewoon gelijk
![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten