Louis Theroux - Law and Disorder in Johannesburg

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Roman

Louis Theroux - Law and Disorder in Johannesburg

Bericht door Roman » 11 dec 2008, 00:56

Holy shit, ik vond Philly al erg maar dit is echt absurd!!

Echt niet normaal meer hoe het daar er allemaal aan toegaat! WTF!! :shock: :shocking:

GTRene

Re: Louis Theroux - Law and Disorder in Johannesburg

Bericht door GTRene » 11 dec 2008, 10:16

wat een zooitje zeg, scary gewoon....je zou er maar wonen en dat steeds meer mensen daar komen te wonen man man wat een zooi, en tja die William...het is daar zo lawles ik begrijp hem wel, maar tis een druppel op de gloeiende plaat, dat los je niet zomaar op.

HSR

Bericht door HSR » 11 dec 2008, 10:19

laatst gezien op de BBC. Inderdaad erg heftig. Die prive politie is overigens wel heel consequent. Het maakt niet uit wat je gedaan hebt, zodra je in het vizier bent krijg je een pak slaag. Onschuldig of niet.

Joy

Bericht door Joy » 11 dec 2008, 20:42

Thanks for sharing Roman. Erg goede reportages maakt dieTheroux. Kijk er graag naar.

De situatie in Johannesburg is echt schrijnend. Algehele wetteloosheid. Respect voor de mensen die er elke dag weer het beste van proberen te maken, want ik zou er geen gat meer in zien.

frankv

Bericht door frankv » 13 dec 2008, 21:40

Joy Jolliffe schreef:Thanks for sharing Roman. Erg goede reportages maakt dieTheroux. Kijk er graag naar.

De situatie in Johannesburg is echt schrijnend. Algehele wetteloosheid. Respect voor de mensen die er elke dag weer het beste van proberen te maken, want ik zou er geen gat meer in zien.
+1, ik vraag me af hoe lang het zal duren voor de bevolking daar echt vrij is, eerst apartheid en nu zo'n samenleving

Plaats reactie