Kijken er hier mensen trouwens naar Sarah Connor Chronicles? Word steeds beter die serie. Deze film ziet er ook uit alsof het wel leuk zal zijn. Zeker wel de 5.50€ waard voor een bios kaartje.
Hij klinkt alleen wel een beetje zoals Batman
Na American Psycho kan ik die vent niet meer zien om heel eerlijk te zijnRoman schreef:Hij klinkt alleen wel een beetje zoals Batman
Niels schreef:Na American Psycho kan ik die vent niet meer zien om heel eerlijk te zijnRoman schreef:Hij klinkt alleen wel een beetje zoals Batman
Probeer het eens, zitten nu bij aflevering 12 in het 2e seizoen, werd steeds beter. Met name het 2e seizoen is goed, beter dan de eerste. De characters zijn sterker en beter geworden en het is leuker om naar te kijken. Zeker nu de Terminators proberen menselijker te zijn, soms best grappig ook nogMetchu schreef:bij sarah connor ben ik na 6 of 7 afleveringen afgehaakt... Misschien moet ik het weer eens gaan oppikken...!
Meesterlijk waardeloos zekerMetchu schreef:Niels schreef:Na American Psycho kan ik die vent niet meer zien om heel eerlijk te zijnRoman schreef:Hij klinkt alleen wel een beetje zoals Batman![]()
christian bale is een held! vooral in equilibrium! 8) American Psycho is meesterlijk 8)
Sinéad O'Connor Chronicles?Macboy schreef:Sarah o'Connor chronicles ? Never heard of ! Even googlen maar
Niet o'ConnorMacboy schreef:Sarah o'Connor chronicles ? Never heard of ! Even googlen maar
De serie werd eigenlijk steeds beter (vind ik). Vanaf seizoen 2 is het echt leuk geworden vind ikSet after the events in 'Terminator 2' Sarah Connor and her son John, trying to stay under-the-radar from the government as they plot to destroy the computer network Skynet in hopes of preventing Armageddon.
Terminator 5 begonnen
Geplaatst door FilmTotaal op 15-12-2008 13:22 - Bron: Variety
Terminator 5 begonnenOp het Dubai International Film Festival werd bekend gemaakt dat de eerste stappen voor Terminator 5, met wederom McG als regisseur, in gang zijn gezet. McG was in Dubai aanwezig voor deze aankondiging die gedaan werd door Derek Anderson en Victor Kubicek van The Halcyon Company, het bedrijf dat de rechten van de aankomende, en verder toekomstige Terminator films in handen heeft. Oorspronkelijk wilde men wachten tot na de release van Terminator Salvation met nieuwe ontwikkelingen maar de positieve reacties van fans en media heben de zaak dus nu versneld. Over de locatie voor de opnames is nog geen beslissing genomen maar het Midden-Oosten is een mogelijke kandidaat.
Christian Bale had al getekend voor de rol van John Connor in alle delen van deze nieuwe Terminator trilogie. De release voor deel 5 staat gepland voor 2011
"We feel the time is now to start shaping the next part of this."
bron: filmtotaal.nl
Het begint er nu toch we serieus op te lijken dat Arnold Schwarzenegger kortstondig zijn opwachting gaat maken in Terminator Salvation. Sinds vandaag hebben we de eerste uitspraken van regisseur McG hierover:
"The T800s as we know them look like Arnold [Schwarzenegger]. The T800 plays a big role in this movie.. I can't quite tell you how we express that, but I will tell you the following: I think when you make a Terminator movie the responsibility of our team...is to push special effects forward. So what we're trying to do is create visual effects and write code that's never been written before to address this very question. It is not clear if we will be successful or not, so we're working very diligently on going up to ILM in Sn Francisco because soon to address this very nature because... let me just hint at this: I don't want today's Arnold Schwarzenegger."
Hoe zou T4 ook een succes kunnen worden zonder....
Gebruikers op dit forum: Edwin de Haas, Kadett, Marc42, Semrush [Bot] en 10 gasten