Ik dacht dat we zouden bellen als we een herfstshoot gingen houden ik heb er ook nog een voor de deur staan die op de foto moet

Markos schreef:Wa een Adje is da in die beemer![]()
Ik dacht dat we zouden bellen als we een herfstshoot gingen houden ik heb er ook nog een voor de deur staan die op de foto moet![]()
Thank you. Foto's zijn net buiten Sint Oedenrode gemaakt.Martin van der Zwaard schreef:Schitterende Touring zeg!!
En mooie locatie ook voor die foto's. Waar ergens is dat?
Ik zoek ook nog steeds een mooie locatie om de Touring eens op de gevoelige plaat te zetten.
Misschien een idee om samen een keer wat te schieten?
Hoe meer zielen hoe meer vreugdMartin van der Zwaard schreef:C&C in Den Haag ga ik proberen te komen.
Weet alleen niet of ik dan met eigen auto kom of samen met mijn zwager.
Die heeft namelijk een aantal auto's die daar beter "bij horen" dan mijn auto
Hey! Dikke sjaak heb je daar!RRD schreef:Zag deze auto op foto's van Cars en Coffee. En vervolgens hoorde ik dat je hier een topic hebt. Dus maar even geregged.
Erg dikke kar. Heb zelf ook een E36 touring M, maar dan een 328i. Zou er graag een M3 blok in lepelen maar helaas mag dat niet in België...
Wellicht is het gaaf om een keer een duo-shoot te doen? Ik kom zelf oorspronkelijk uit Oirschot en zit veel in het Brabantse...
Foto van mijn auto:
Heel DF reageert straks zoAdje ///M3 schreef:DF forum begint zo onderhand een BMW forum te worden![]()
Jep...frank de jonge schreef:US M3 nokkenassen neem ik aan dan?
Steven Nauta schreef:Gaaf Adje! Blijft een mooi en speciaal ding.
Bij de eerste foto jammer van die lamp vlakbij je achterlicht, verder erg mooie foto's!
Hoe zit het trouwens met die e30 m3, heb je die nog?
Nee sorry... Hoeveel merken zijn er in omloop?JWD schreef:Gaaf ding zeg, heb je enige idee wat het merk is van je airbox?
Thanks.Jeroen schreef:Volgens mij is je airbox een Hamann Motorsport replica. Mooie pics, mooie auto
Gebruikers op dit forum: jvb, Robbert92, S-RS, Sabberjoch, Semrush [Bot], Vanreijmersdal en 9 gasten