Vroeger reed er in mijn dorp een zoon van een garagehouder met een geel exemplaar rond.
Altijd een beetje jaloers nagezien als hij voorbij kwam.
Is heel gemakkelijk te verklaren: die dingen rotten onder je kont vandaanTom schreef:Jammer dat je ze nooit meer ziet...
Kan mij niet herinneren wanneer dat voor het laatst is geweest![]()
Vind het prachtige auto's.
Ik trek 2 conclusies:Elmar schreef:Mijn broer heeft ooit een GTV6 gehad. Erg mooi en voor die tijd erg snelle auto met een mooie balans. Maar zo verrot als wat. Je moest er ook niet te vaak sptintjes vanaf 0 km/u mee doen, hield ie ook niet van.
Hij kreeg bij inruil op een Audi Coupe Hfl 2.500,= voor de Alfa, met de mededeling dat ie hem wel mooi weer mee kon nemen.
Schitterend!!!Elmar schreef:Hij kreeg bij inruil op een Audi Coupe Hfl 2.500,= voor de Alfa, met de mededeling dat ie hem wel mooi weer mee kon nemen.
hahaha.Fabian schreef:Toevallig![]()
Helemaal mee eens Thieu, had er gisteren nog met mn collega Roel over hoe gaaf zo'n GTV is en wat mij betreft de mooiste Alfa ooit.
Ben geen Alfa fan, maar dit is toch best een knap ding.allen schreef:Nou, die gtv met die poepkleur en 'originele' velgjes moet ik echt niet. Doe maar gewoon knalrood met stoere wielen! 8)
De Sud misschien? Vind een Sud Ti ook erg gaafSteven Nauta schreef:
Hier in de stad stond ook altijd zo'n kleine met kont, 4 deurs geen idee welk type. Ook best gaaf.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten