Ik ben al een tijd langer actief op buitenlandse auto fora echter in Nederland trok het me niet zo.
Waar het in bijvoorbeeld de US geheel normaal is om vol passie te discussiëren over je heilige koe is het in Nederland vaak afgunst en jaloezie wat de boventoon voert.
Via een filmpje van Femme zijn geweldige Z4 op Autojunk kwam ik terecht op deze site en tot mijn verbazing zitten hier zowaar echte petrolheads.
En niet het type welke in elke post moet verkondigen dat zijn opgevoerde '88 Corsa GTI een M3 bij het stoplicht verpletterd (alvast mijn excuses aan de toevallige Corsa rijder hier op het forum

Zoals de topic titel waarschijnlijk al doet vermoeden ben ik een BMW liefhebber of freak zo u wilt.
Naast wat E36 M3 projectautotjes (EVO en GT) bestaat mijn dagelijks vervoer uit een Onyx blauwe M5 E60 met Caramel leer en dito kleur alcantara hemelbekleding.
Voor de zonnige dagen heb ik daarnaast nog een E46 M3 cabrio uit 2003, aan de kilometerstand (23k km) is echter af te lezen dat de zonnige dagen in NL nogal tegenvallen de laatste jaren.
En uiteindelijk heb ik voor het race gevoel op de openbare weg ook nog een kart die door het leven gaat als een Renault-Sport Spider.
Door gebrek aan tijd heb ik helaas nog geen mooie photoshoot met het gehele wagenpark kunnen doen dus tot die tijd moeten jullie het even doen met een (GSM) foto van de M'tjes bij de Carwash.
De M3 zal binnenkort aan z'n eerste chirurgische ingreep moeten geloven want na Femme zijn lofzang over ESS weet ik het nu zeker.... er moet een compressor in!
Een tijd lang heb ik ook nagedacht over wat cosmetische verbeteringen in de vorm van wat carbon spulletjes van de firma Vorsteiner echter ben ik hier nog niet helemaal over uit, de sleeperlook staat mij ook wel erg aan als je al kan spreken over een sleeper bij een M3

Enige feedback mbt. tot verbeteringen van jullie kant is altijd gewaardeerd.
De M5 blijft sowieso optisch volledig stock aangezien ik helemaal tevreden ben over de looks, ik heb echter wel vorige week de stoute schoenen aangetrokken en een Eisenmann Race uitlaat besteld, over een week of 4 weten de buren in iedergeval hoe laat ik elke dag naar de zaak ga.
Ik hou jullie op de hoogte van de verrichtingen!