Binnenkort worden de flippers aangesloten, mijn monteur is de schema's van de M5 en de
535d aan het vergelijken. Voor nu moet ik het met de geile esthetiek doen

dikkere stuur ligt geweldig in de hand.
Ik zal eens kijken of ik de dikte van het stuur er in kan verwerkenRobin schreef:Dit moet in het //M Factor draadje! :banaan:
Het zal je deugd doen dat ik van de e30 325i die ooit aan zijn einde is gebracht door een bus twee dingen heb overgezet op andere e30's. Het leren M-tech-1 stuur zit nu nog steeds in mijn e30 touring en de 15" bbs wielen zitten nog op de e30 touring van mijn broer (aka Remko). Dus ja, ook voor mij is een fijn stuur zo'n beetje het belangrijkste aan een auto.Macboy schreef:haha laat die Frank maar !
Velen blijven maar niet snappen dat het stuur gewoon het belangrijkste is, want enige punt in de auto wat je in de hand hebt en waar je de meest essentiële zaken mee regelt, namelijk sturen. Het stuur zorgt voor het belangrijkste gevoel met de auto, het contact met de auto. Een fijn stuur is een must.
Zondenaars
Uch!frankv schreef:Het zal je deugd doen dat ik van de e30 325i die ooit aan zijn einde is gebracht door een bus twee dingen heb overgezet op andere e30's. Het leren M-tech-1 stuur zit nu nog steeds in mijn e30 touring en de 15" bbs wielen zitten nog op de e30 touring van mijn broer (aka Remko). Dus ja, ook voor mij is een fijn stuur zo'n beetje het belangrijkste aan een auto.Macboy schreef:haha laat die Frank maar !
Velen blijven maar niet snappen dat het stuur gewoon het belangrijkste is, want enige punt in de auto wat je in de hand hebt en waar je de meest essentiële zaken mee regelt, namelijk sturen. Het stuur zorgt voor het belangrijkste gevoel met de auto, het contact met de auto. Een fijn stuur is een must.
Zondenaars
Frank
Dus kunnen we Driving Fun wel opdoeken.Macboy schreef:Dan zijn we het gelukkig allemaal met elkaar eens
:playcar: gelukkig bestaan de keukenstoeltjes niet meer in het assortiment van BMWHansv (Hans van Velzen) schreef: een soort keukenstoeltje
Hmm, ik heb ook zo'n M-stuur in mijn E61 maar zonder flippers. Volgens Ekris was het niet mogelijk om dat te laten werken.Ravin ///M schreef:Binnenkorst worden de flippers aangesloten, mijn monteur is de schema's van de M5 en de
535d aan het vergelijken. Voor nu moet ik het met de geile esthetiek doen, en het
Daniel schreef:Hmm, ik heb ook zo'n M-stuur in mijn E61 maar zonder flippers. Volgens Ekris was het niet mogelijk om dat te laten werken.Ravin ///M schreef:Binnenkorst worden de flippers aangesloten, mijn monteur is de schema's van de M5 en de
535d aan het vergelijken. Voor nu moet ik het met de geile esthetiek doen, en het
Gebruikers op dit forum: krentenbol, mauritsklein en 12 gasten