mierenn**kken?
-
mierenn**kken?
Mijn ouders hebben sinds kort ook de beste auto ter wereld!!!
Bij aankoop zat er een kleine antenne bij en lag de originele in de kofferbak. Vorige eigenaar had een lage inrit ofzo.
Nu leek het mij wel aardig om de kortere antenne op mijn auto te zetten maar helaas, deze hebben ze weggegooid. "Koop zelf maar een nieuwe" was het antwoord toen mijn ma ervoor belde. Lijkt me niet echt netjes....
Denk dat ik ze toch maar dringend ga verzoeken zo'n ding opnieuw op te sturen of is dit normaal? Gaat om een Toyota dealer FWIW. Heb geen idee wat zo'n antenne kost maar dit is gewoon bot of ben ik nou een zeikerd?
Bij aankoop zat er een kleine antenne bij en lag de originele in de kofferbak. Vorige eigenaar had een lage inrit ofzo.
Nu leek het mij wel aardig om de kortere antenne op mijn auto te zetten maar helaas, deze hebben ze weggegooid. "Koop zelf maar een nieuwe" was het antwoord toen mijn ma ervoor belde. Lijkt me niet echt netjes....
Denk dat ik ze toch maar dringend ga verzoeken zo'n ding opnieuw op te sturen of is dit normaal? Gaat om een Toyota dealer FWIW. Heb geen idee wat zo'n antenne kost maar dit is gewoon bot of ben ik nou een zeikerd?
-
Re: mierenn**kken?
mwah..
Jij wilt gewoon wat er op de auto hoort staan.
Jij wilt gewoon wat er op de auto hoort staan.

-
De originele antenne zit er toch bij?
Nieuwe antenne (korte) koop je voor 10-15 euro ofzo. Zou daar geen ophef over maken en gewoon zelf kopen.
Nieuwe antenne (korte) koop je voor 10-15 euro ofzo. Zou daar geen ophef over maken en gewoon zelf kopen.
-
http://myworld.ebay.com/ebaymotors/mangowalk/" onclick="window.open(this.href);return false;
hebben er genoeg.
Ontvangst is wel een stuk minder nu. maarja.
hebben er genoeg.
Ontvangst is wel een stuk minder nu. maarja.
-
Hoedanook, zo ga je niet met je klanten om!
-
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
Inderdaad, die orignele (lange) antenne mee en de verkoper eens flink op zijn kuiten slaan. Dan heb jij snel een lage antenne en nóg lager verbruik! 

-
Ik ga even naar een Nijkerk om een antenne op te halen, denk het niet
Gaat me om het principe. Onzin dat ze dat ding hebben weggegooid natuurlijk.

Gaat me om het principe. Onzin dat ze dat ding hebben weggegooid natuurlijk.
-
Als je het mij vraagt idd mierenneuken. Hij is omgeruild, de originele is er niet meer. Niet vreemd. Als je een auto koopt met aftermarket sportvelgen heb je de originele vaak niet eens meer. En als ik een auto verkoop krijgt de koper een sportonderstel en ga ik niet regelen dat hij nog aan originele dempers kompt. Zoiets ga ik niet bewaren.
En als je slim bent ruil je toch gewoon jouw antenne met die van pa en ma?

En als je slim bent ruil je toch gewoon jouw antenne met die van pa en ma?

- Niels
- Auto: Prius+
Heeft een monteur er waarschijnlijk afgedraaid en ff omgewisseld. Als je fatsoenlijk werd behandeld dan zou je ook niet gaan beginnen met miereneuken lijkt me
Laat ze maar ff zo'n ding opsturen aangezien je ouders die er graag op wilden houden 

-
Dat is natuurlijk ook de krux van het verhaal.Steven Nauta schreef: en nóg lager verbruik!