Gruwelijk gave auto :banaan:
Oeh la laJeroen Molinger schreef:Yep deze gaan passen..... :banaan:
Kom even langs en ik snij ze op maat en laat ze afwerken bij een feston bedrijfSjoerd schreef:Volgens mij was het op de RS een optie zonder meerprijs, op mijn CS een optie met meerprijs. Ik heb tijdens aanschaf via via voor een paar 100 euro het voorste gedeelte erbij gekocht die er vervolgens door de garage binnen 15 min was ingezet. Zit er erg goed uit. Moet alleen nog iets uitvinden voor de vloermatten, want die liggen nu niet mooi.
Dat gevoel had ik ook al toen in Rotterdam toen ik er even in had gezeten. Vooral het geluid bij het starten weet ik nog als de dag van gister, geweldige wagen!Jeroen Molinger schreef:hai Mark, helaas nog maar 1 keer heel kort. Is echt wel bizar, wat een gevoel auto. Is echt alsof je in een racecar zit
Ja, dat geloof ik graag! Dat vind ik in een Gewone GT3 al, het zal in een RS echter nog extremer zijn. Zeker i.v.m. de kooi om je heen, de kuipen waar je in zit en de 6-puntsgordels om je lijf. En niet te vergeten die lekker 6-pitter achter jeJeroen Molinger schreef:hai Mark, helaas nog maar 1 keer heel kort. Is echt wel bizar, wat een gevoel auto. Is echt alsof je in een racecar zit
+1 !!Macboy schreef:Droomauto pur sang voor mij
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Thomas H en 10 gasten