Mijn naam is Robin Middelburg, ben 18 jaar en ben enorme auto(sport) fan. Mijn merken: BMW, Maserati, Lamborghini, en nog veel meer luxe en dure automerken maar vooral Porsche!! Mijn passies zijn auto's, autosport en fotografie.
Ik op LeMans Classic 2008
Sinds eind 2006 ga ik regelmatig naar Zandvoort en Assen. In het begin alleen om te kijken maar toen begon langzaam de fotografie om de hoek te kijken. Afgelopen jaar ben ik me wat meer op de autosport fotografie gaan storten en heb daarom een Olympus E500 spiegelreflex gekocht. In juli 2008 ben ik naar LeMans Classic geweest als fotograaf en flink kunnen oefenen. Een aantal foto's van mij zijn verschenen in Het Automobiel (september nummer 2008). Ook van de Spa Six-hours zijn een aantal foto's verschenen in Het Automobiel (december 2008). Sinds de Spa Six-hours ben ik werkzaam bij Tachyon Motorsport te Soest als fotograaf en websitemedewerker.
Vanaf volgend jaar zal ik het Dutch GT4 gaan volgen. Zelf beheren en runnen wij de Ford Mustang FR500C die bestuurd word door Allard Kalff en Michiel Campagne. Ik was trouwens ook op Zandvoort aanwezig tijdens de officiële GT4 banden test.
Een aantal fotoboeken:
American Sunday 2008
LeMans Classic 2008
Kijk op http://www.tachyon.nu" onclick="window.open(this.href);return false; voor meer foto's

Afgelopen jaar heb ik met mijn kitlenzen (Zuiko 14-45mm f/3.5-6.5 en Zuiko 40-150mm f/3.5-5.4 gefotografeerd. Komende week komt daar de Sigma 70-200mm f/2.8 APO HSM Macro II bij

Groeten,
Robin