Porsche 996 GT3 Clubsport

Net een nieuwe auto gekocht? Of druk bezig met de restauratie van je klassieker of opbouw van je racer? Hier kun je ons op de hoogte houden.
Plaats reactie
Oof
Auto: Caddy 1.6 TDI

Re: Porsche 996 GT3 Clubsport

Bericht door Oof » 25 nov 2008, 20:09

Leuk verhaal op dat forum.

Mark 320iS

Bericht door Mark 320iS » 26 nov 2008, 21:40

Sjoerd schreef:Even een Jantje van Leiden antwoord van mij: Klik hier en je weet alles ;)
Thnx! Nooit geweten dat er een CS versie was. Dacht altijd dat er alleen een GT3 (MK I en MK II) en GT3RS (MK II)waren en dat op de "normale" GT3 als optie de kuipen besteld konden worden.

Jeroen Molinger

Bericht door Jeroen Molinger » 27 nov 2008, 15:12

..
Laatst gewijzigd door Jeroen Molinger op 24 nov 2012, 19:35, 1 keer totaal gewijzigd.

Jeroen Molinger

Bericht door Jeroen Molinger » 27 nov 2008, 15:13

..
Laatst gewijzigd door Jeroen Molinger op 24 nov 2012, 19:35, 1 keer totaal gewijzigd.

indobesar
Auto: M3P, 130i

Bericht door indobesar » 09 feb 2009, 22:32

Sjoerd,

Is de oranje kleur van jouw 996 van dezelfde tint als van de 997 GT3 RS?
Weet je hier de kleurcode van? 8)

Petrolhead Tom

Bericht door Petrolhead Tom » 09 feb 2009, 23:53

Heey iemand uit de buurt!!! Misschien spot ik je binnenkort nog wel een keer bij onze club ;)

Sjoerd

Bericht door Sjoerd » 10 feb 2009, 19:03

@Indobesar; als het goed is wel, code zou ik echt niet weten (heb hem zo gekocht)

Tom; zou zomaar kunnen. Ben er altijd!

Petrolhead Tom

Bericht door Petrolhead Tom » 10 feb 2009, 19:06

Ik ben er niet altijd, af en toe. Zie dat je ook zo'n mooie parkeer kaart hebt voor P1 :)

Sjoerd

Bericht door Sjoerd » 10 feb 2009, 21:35

Yep! Alhoewel ik vaak met de Audi of met de taxi (zaterdagavond ;)) ga

Gijs.

Bericht door Gijs. » 07 sep 2009, 18:11

Wat een heerlijke wagen is dit ook weer. Ik ben toch wel erg gek op Porsche's, dus kan hier alleen maar van genieten. Heb u zelfs al meerdere keren zien rijden in Enschede, en ook een keer op de gevoelige plaat vastgelegd (zoals u zelf ook al gezien had):
Sjoerd schreef:Inmiddels al weer 2x gespot; gaat snel....
Afbeelding
Of moest ik die banner onderaan die foto weghalen? ;)
De Grolsch Veste moest er natuurlijk ook bij op 8) .

Dit was helaas in het donker, heb nog wel een aantal foto's mocht u daar in geinteresserd zijn, maar de foto's zijn niet top (mede door de locatie en de barre lichtomstandigheden.

Ik las een stukje terug in dit topic dat u liever het kenteken niet op autogespot wil? Ik kan het kenteken wel weg halen, ook bij de spot in Hengelo (die jongen is een vriend van me; ik had hem getipt over dat uw GT3 CS er stond) als u dat graag hebt.

HSR

Bericht door HSR » 07 sep 2009, 18:14

Nummerplaatje erbij, lekker hoor :!:

Sjoerd

Bericht door Sjoerd » 07 sep 2009, 18:54

Gijs,

ik ben geen grote fan van Autogespot; dat er op publieke plekken foto's worden gemaakt tot daarentoe, maar niet voor bijvoorbeeld mijn huis of kantoor. Ik sta bijvoorbeeld met mijn vader's auto voor mijn huis gefotografeerd, de fotograaf zei dat hij ze niet op internet zou zetten maar heeft dat wel gedaan.

Het 'kwaad' is al geschiet m.b.t. mijn kenteken, graag wel mijn wens cq advies voor de volgende keer (niet alleen bij mij maar bij iedereen) is dat je als je foto's maakt van een auto voor iemand's huis of kantoor je automatisch het kenteken weghaald; eventueel zelfs huis/kantoor wegshopped. Ik weet niet wat jouw invloed binnen Autogespot.com is; wellicht dat je eens gedragscode met elkaar daar moet afspreken.

Jullie zijn allemaal nog jong bij autogespot; ik neem je dan ook niet zoveel kwalijk echter moet je realiseren dat mensen waarde hechten aan hun privacy en veel belangrijker dat er veel mensen op deze wereld lopen die geen goede bedoelingen hebben.

Gijs.

Bericht door Gijs. » 07 sep 2009, 19:15

Hallo Sjoerd,

Uiteraard heb ik begrip voor de privacy van eigenaren, maar vaak is er gewoon de gelegenheid niet om even de eigenaar aan te spreken m.b.t. het wel of niet publiceren van de foto's (al dan niet met kenteken) op een site als Autogespot.com. Ik spot dan ook voornamelijk op publieke plekken; parkeerplaatsen, garages en natuurlijk op de weg. Mocht ik wat spotten bij iemand thuis dan vraag ik altijd eerst netjes of diegene er problemen mee heeft dat ik foto's maak en of ik de foto's dan op autogespot.com zou mogen zetten. In 90% van de gevallen reageren eigenaren heel leuk en is het geen probleem, maar er zijn natuurlijk mensen die dit liever niet hebben; dan respecteer ik dat ook. Tegenwoordig is Autogespot.com ook al zeer bekend onder de eigenaren van bijzondere bolides en weet men dus hoe het zit.

Betreffende uw auto/kenteken snap ik dat u het gevoel hebt dat het 'kwaad' al geschiet is, maar desondanks zal ik nog even contact opnemen met Autogespot.com dat ik de spots opnieuw zal uppen met het kenteken weggewerkt ;). Beter laat dan nooit laten we dan maar zeggen. Ik heb al vaker op verzoek van eigenaren het kenteken van wagens, en de herkenbare zaken m.b.t. de locatie van de spots weggeshopped, dus dat is geen probleem.

Binnen Autogespot.com is mijn invloed nihiel, ik ben maar 1 van de vele spotters aanwezig op deze site. Wel gelden er bepaalde regels m.b.t. het spotten van wagens op het eigen terrein van mensen (dat hier altijd toestemming voor gevraagd moet worden), helaas worden deze niet altijd door iedereen nageleefd.

Gr. Gijs.

Kgroot.nl
Auto: Volkswagen ID4 & Golf MK2

Bericht door Kgroot.nl » 08 sep 2009, 10:16

Sjoerd schreef:Gijs,

ik ben geen grote fan van Autogespot; dat er op publieke plekken foto's worden gemaakt tot daarentoe, maar niet voor bijvoorbeeld mijn huis of kantoor. Ik sta bijvoorbeeld met mijn vader's auto voor mijn huis gefotografeerd, de fotograaf zei dat hij ze niet op internet zou zetten maar heeft dat wel gedaan.

Het 'kwaad' is al geschiet m.b.t. mijn kenteken, graag wel mijn wens cq advies voor de volgende keer (niet alleen bij mij maar bij iedereen) is dat je als je foto's maakt van een auto voor iemand's huis of kantoor je automatisch het kenteken weghaald; eventueel zelfs huis/kantoor wegshopped. Ik weet niet wat jouw invloed binnen Autogespot.com is; wellicht dat je eens gedragscode met elkaar daar moet afspreken.

Jullie zijn allemaal nog jong bij autogespot; ik neem je dan ook niet zoveel kwalijk echter moet je realiseren dat mensen waarde hechten aan hun privacy en veel belangrijker dat er veel mensen op deze wereld lopen die geen goede bedoelingen hebben.
Helemaal met je eens..
Heb respect voor privacy...
Ja ik ben ook een spotter,maar meestal vraag ik ff of de auto het internet op mag
of blindeer het kenteken
ik heb jou tip overigens ff doorgegeven

Adje ///M3

Bericht door Adje ///M3 » 12 sep 2009, 21:53

Daar is ie weer!

http://www.autogespot.nl/nl/viewimages. ... 2009203025" onclick="window.open(this.href);return false;

Afbeelding

JurT

Bericht door JurT » 15 sep 2009, 12:45

Sjoerd wat een ontzettend gave bak!

Jammer dat het toch vaak voorkomt dat er foto's worden gemaakt, dit op internet geplaatst wordt maar de kentekens niet weg gehaald worden. Er zijn genoeg mensen die daarvan profiteren, en dat zijn dan niet de mensen met de goede bedoelingen, helaas.

Christoph

Bericht door Christoph » 15 sep 2009, 12:53

En hoe denk je daar van te profiteren?

Erik dB

Bericht door Erik dB » 15 sep 2009, 13:25

Christoph schreef:En hoe denk je daar van te profiteren?
Ik had 2 maanden geleden iemand bij mij voor de deur staan die m'n adres had achterhaald via mijn kenteken (en een bevriende garagehouder)....Dan sta je toch even raar te kijken :hmmm:

Kgroot.nl

Bericht door Kgroot.nl » 15 sep 2009, 14:20

Erik dB schreef:
Ik had 2 maanden geleden iemand bij mij voor de deur staan die m'n adres had achterhaald via mijn kenteken (en een bevriende garagehouder)....Dan sta je toch even raar te kijken :hmmm:
Dat kan ook als je op de weg rijd..
Vind het dan een beetje ver gaan om dat soort sites daarvan de schuld te geven.

steve smith

Bericht door steve smith » 15 sep 2009, 14:26

Kgroot.nl schreef:
Erik dB schreef:
Dat kan ook als je op de weg rijd..
Vind het dan een beetje ver gaan om dat soort sites daarvan de schuld te geven.
Bullshit. Gespot worden op straat is iets heel anders dan een log bijhouden waar je elk type auto terug kunt zoeken, per kenteken vaak nog met commentaren eronder waar deze auto nog meer gezien is. Vervolgens blijft dit ook nog tot in den treure staan, als ideaal naslagwerk. En dat is dus met op straat gezien worden NIET het geval.

Kgroot.nl

Bericht door Kgroot.nl » 15 sep 2009, 14:28

Bullshit. Gespot worden op straat is iets heel anders dan een log bijhouden waar je elk type auto terug kunt zoeken, per kenteken vaak nog met commentaren eronder waar deze auto nog meer gezien is. Vervolgens blijft dit ook nog tot in den treure staan, als ideaal naslagwerk. En dat is dus met op straat gezien worden NIET het geval.
zet je auto is bij de dealer neer dan.
een verkoper van Hessing wist mij te vertellen dat er speciaal mensen komen met hele lijsten met kentekens van auto's om te kijken waar ze vaak komen e.d.
dat vind ik wat verder gaan dan een site als Autogespot.
en dan nog...
als je niet wil opvallen ga dan in een Panda rijden :df:
en wij hebben hier ook een frequente bezoeker die dat wil, maar daar geven wij geen toestemming voor.

JurT

Bericht door JurT » 15 sep 2009, 15:19

Laat ik het zo zeggen, ik werk bij de overheid en krijg wel eens wat via via (van collega's) te horen. Via een kenteken kan je met een beetje speurwerk zo achter iemand z'n adres komen. Het kan ook gebeuren als je op de weg rijdt maar er zijn genoeg mensen die met verkeerde bedoelingen die op internet rondneuzen naar mooie auto's.

Het is al vaker voor gekomen. Hetzelfde als mensen op internet vertellen dat ze op vakantie gaan en dan precies de periode wanneer ze er niet zijn.

EJGT3CS

Bericht door EJGT3CS » 15 sep 2009, 15:26

@ Sjoerd: Is de auto ook een beetje geschikt voor lange afstanden? 1000 km +?

Kgroot.nl

Bericht door Kgroot.nl » 15 sep 2009, 16:18

JurT schreef:
Laat ik het zo zeggen, ik werk bij de overheid en krijg wel eens wat via via (van collega's) te horen. Via een kenteken kan je met een beetje speurwerk zo achter iemand z'n adres komen. Het kan ook gebeuren als je op de weg rijdt maar er zijn genoeg mensen die met verkeerde bedoelingen die op internet rondneuzen naar mooie auto's.

Het is al vaker voor gekomen. Hetzelfde als mensen op internet vertellen dat ze op vakantie gaan en dan precies de periode wanneer ze er niet zijn.
Als verkoper bij een Chrysler,Jeep en Dodge dealer kan ik ook zo achterhalen van wie de auto is d.m.v. het kenteken in een systeem in te vullen, maar goed het is maar net waarvoor je het wil gebruiken.

Niall

Bericht door Niall » 15 sep 2009, 17:40

Kgroot.nl schreef:

Bullshit. Gespot worden op straat is iets heel anders dan een log bijhouden waar je elk type auto terug kunt zoeken, per kenteken vaak nog met commentaren eronder waar deze auto nog meer gezien is.
Dat is natuurlijk de belastingdienst of douane :police:

Plaats reactie