Tom van H. schreef:Metchu schreef:René... laat het uit je hoofd hè!
+1
Eerst die uitlaat, nu dit... the horror! Waar houdt het op?

Oke mannen, dank voor het meedenken

ik zal het dan ook maar niet doen, leek me wel leuk ff wat anders en of verandering mede omdat ik zelf wel weer wat anders rijden wil maar toch ook men beest enorm zou missen als ie weg zou zijn...
De uitlaat is zo gemaakt dat het er makkelijk af en weer op kan en gebruikt gaat worden voor op het circuit, al moet ik zeggen dat hij heel mooi dempt, had eerst alleen het buitenplaatje erop dat dempte al leuk, toen de buis erin dat dempte nog weer anders ook leuk maar minder aanwezig(logish) straks met dempmateriaal erin proberen

de intentie is alleen monteren op de trackday waar ze strenge geluideisen hebben, wil namelijk niet continu opletten dat doe ik op straat wel, op circuit wil ik ongestoord ontspannen zover ik dat kan en dus gas geven wanneer ik wil/kan

dan maar met een stomme extra demper er in(zie ik toch niet als ik rijd, en als jullie hem zien rijden jullie niet hard genoeg

)
Verder ben ik in contact met deze jongen...
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... d=79443097" onclick="window.open(this.href);return false;
De prijs enorm gedaald echter tot 29-11-2008 en daarna is hij of hij weg of de auto in een box? I do'nt know maar dan wordt het februari/maart voor je hem kan halen begreep ik uit zijn schrijven...ik zeg gaaf ding behalve prut interieur zo lijkt het, maar damn 1000kg en meer dan 500pk en op de klassiekerverzekering enz...das goud...ik zou wel willen