Moppentrommel

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Michel P

Moppentrommel

Bericht door Michel P » 18 jun 2006, 08:27

Karel van Binsbergen had eindelijk zijn kaarten voor de WK-finalevoetbal 2006 gekregen. Toen de wedstrijd begonnen was, vraagt een man achter hem of de plaats naast hem vrij is.

"Ja", zegt Karel, "die plek is niet bezet".

"Ongelofelijk", zegt de man achter hem. "Hoe is het in hemelsnaam mogelijk dat iemand een kaartje heeft voor de WK-Finale voetbal, bijna het grootste sportevenement ter wereld, en dat zo iemand dan niet op komt dagen?

"Nou", zegt Karel, "eigenlijk is die plaats ook voor mij. Mijn vrouw zou eigenlijk meekomen, maar ze is helaas overleden. Dit is de eerste finale dat we niet samen zijn in 20 jaren".

"Oeps", zegt de man achter hem, "Sorry, dat wist ik niet, het spijt me. "Maar kon je dan niemand anders vinden, een vriend of een kennis, om mee te nemen?"

Karel schudt zijn hoofd. "Nee, iedereen is naar de begrafenis".

:lol:

Arthur
Auto: Nr.51

Bericht door Arthur » 19 jun 2006, 10:01

Erik K.

Bericht door Erik K. » 21 jun 2006, 12:44

Macboy

Bericht door Macboy » 21 jun 2006, 15:53

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 22 jun 2006, 12:00

Komt een vrouw bij de dokter
Zegt die bakker "Wat ja"

Ja bakker.

:twisted:

Fernando

Bericht door Fernando » 27 jun 2006, 19:41

Een man staat voor de rechter omdat hij zijn vrouw heeft doodgeslagen.
Rechter: "Dat is een zwaar misdrijf, als u verzachtende omstandigheden kunt aantonen wordt de straf niet zo hoog".
De man: "Ze was dom, ik moest haar gewoon doodslaan".
De Rechter: "Dat is niet echt een verzachtende verklaring van u, als u echt niet levenslang achter tralies wilt zult u met iets beters moeten komen."
Waarop de man verklaart: "We woonden in een flat.
Op de 12e verdieping woonde een gezin met 2 kinderen, het was gewoon zielig. Ze waren heel klein. De zoon van 12 was maar 90 cm en die van 19 was maar 85 cm.
Op een dag zei ik tegen mijn vrouw " dat is toch zielig he, die kinderen van die mensen".
"Ja", zegt mijn vrouw, "dat zijn pyrineen".
Ik zeg: "je bedoelt pygmeen".
"Nee", zegt ze, "pygmeen dat is dat wat onder de huid zit waar je sproeten van krijgt".
Ik zeg: "dat is pigment".
"Nee", zegt ze, "pigment dat is waar de oude Romeinen op schreven".
Ik zeg: "dat is perkament".
"Nee", zegt ze, "perkament is als je krullen laat zetten bij de kapper".
"Edelachtbare U kunt zich voorstellen dat ik niet van plan was te leggen dat het permanent is.
Ik ging dus in mijn stoel zitten en las mijn krantje.

Plotseling komt mijn vrouw met de volgende zin en ik denk: Ze is rijp voor het gesticht..."
"Schat kijk eens", ze maakt een boek open en laat een stuk tekst zien.
"Het zonnedak van de handtas was de lerares van pooier 15."
Ik neem het boek en zeg: "Maar schat, dat is frans daar staat: 'La Marquise de Pompadour est la Maitresse de Louis XV.'
Dat betekent: De Marquise van Pompadour was de maîtresse van Louis de 15e".
"Nee" zegt mijn vrouw, "dat moet je letterlijk vertalen.
'La marquise- het zonnedak, Pompadour - de handtas, la maitresse- de lerares, Louis XV - de pooier.'
Ik moet dat toch weten ik heb extra voor mijn franse les een legionair in dienst gehad."
Ik zeg: "je bedoelt een lector". "Nee", zegt ze, "Lector is een griekse held".
Ik zeg: "dat was Hector en dat was een trojaan".
Nee", zegt ze, "Hector is een vlaktemaat".
Ik zeg: "dat is een hectaar". "Nee", zegt ze, "hectaar is een godendrank".
Ik zeg: "Dat is nektar".
"Nee", zegt ze, "dat is een rivier in zuid-Duitsland".
Ik zeg: "dat is de Neckar".
Mijn vrouw: "Ken jij dat lied niet "Gauw graas ik aan de Naktar, gauw raas ik aan de rijn",
dat heb ik pas nog met mijn vriendin in duo gezongen".
Ik zeg: "in duet".
"Nee", zegt ze, "duet is als twee mannen met een sabel vechten".
Ik zeg: "dat is een duel". "Nee", zegt ze, "duel is als een trein uit een donker berggat naar buiten komt".

"Edelachtbare...toen heb ik de hamer genomen en haar doodgeslagen".
Ze zwijgen.......

Dan zegt de rechter: "Vrijspraak! Ik had haar bij Hector al doodgeslagen!". :twisted:

Michel P

Bericht door Michel P » 27 jun 2006, 19:49

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Peter Tunissen

Bericht door Peter Tunissen » 08 jul 2006, 10:05

On a golf tour in Ireland, Tiger Woods drives his BMW into a petrol station in a remote part of the Irish countryside.
The attendant at the pump greets him in a typical Irish manner completely unaware of who the golfing pro is.

"Top of the mornin' to yerz, sir" says our attendant. Tiger nods a quick "hello" ... and bends forward to pick up the nozzle.
As he does so, two tees fall out of his shirt pocket onto the ground.

"What are dey den, son?" asks the attendant.
"They're called tees" replies Tiger.
"Well, what on de good earth are dey for?" inquires the Irishman.
"They're for resting my balls on when I'm driving", says Tiger.
"Feckin Hell", says the Irishman, "Dem boys at BMW tink of everything!"

8)

RVV

Bericht door RVV » 08 jul 2006, 10:48

hahaha

Michel P

Bericht door Michel P » 08 jul 2006, 11:27

ROFL!!

Michel

Arthur
Auto: Nr.51

Bericht door Arthur » 09 jul 2006, 10:15

:lol: :lol: :lol:

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 27 jul 2006, 19:57

Waarom neukt een vrouwtjes nijlpaard altijd in het water????

Nou...................hoe krijg je anders die spleet nat......................

whoeeeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :P :P :P

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 27 jul 2006, 21:55

Vennegoor of Hesselink loopt een cafe binnen, stelt zich voor aan de barkeeper; "Vennegoor of Hesselink"

Zegt de barkeeper; "thee of koffie"

:P :P

Tom

Bericht door Tom » 29 jul 2006, 20:35

komt een neger bij de doe het zelf zaak; vraagt aan de balie:
ik zoek een koewast, zegt de dame: WAT?
zegt de neger een KOEWAST!
zegt de medewerkster: kunt u het spellen want ik begrijp er geen reet van…
Zegt de neger:
de K van Kurasau
de W van Wakantie
de A van Anvelop
de S van Esther
de T van pickwick

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: BWHAHAHHAHAHAHAHA
wat een lol

Erik K.

Bericht door Erik K. » 29 jul 2006, 21:08

Sjoerd

Bericht door Sjoerd » 04 aug 2006, 14:11

Management course:

Lesson 1:

A man is getting into the shower just as his wife is finishing up her shower, when the doorbell rings. The wife quickly wraps herself in a towel and runs downstairs. When she opens the door, there stands Bob, the Next-door neighbour. Before she says a word, Bob says, "I'll give you £800 to drop that towel." After thinking for a moment, the woman drops her towel and stands naked in front of Bob. After a few seconds, Bob hands her £800 and leaves.

The woman wraps back up in the towel and goes back upstairs. When she gets to the bathroom, her husband asks, "Who was that?" "It was Bob the next door neighbour," she replies. "Great!" the husband says, "did he say anything about the £800 he owes me?"

Moral of the story: If you share critical information pertaining to credit and risk with your shareholders in time, you may be in a position to prevent avoidable exposure.

Lesson 2:

A priest offered a Nun a lift. She got in and crossed her legs, forcing her gown to reveal a leg. The priest nearly had an accident. After controlling the car, he stealthily slid his hand up her leg.

The nun said, "Father, remember Psalm 129?" The priest removed his hand. But, changing gears, he let his hand slide up her leg again. The nun once again said, "Father, remember Psalm 129?"
The priest apologised "Sorry Sister but the flesh is weak." Arriving at the convent, the nun went on her way. On his arrival at the church, the priest rushed to look up Psalm 129.
It said, "Go forth and seek, further up, you will find glory."

Moral of the story: If you are not well informed in your job, you might miss a great opportunity

Lesson 3:

A sales rep, an administration clerk, and the manager are walking to lunch when they find an antique oil lamp. They rub it and a Genie comes out. The Genie says, "I'll give each of you just one wish." "Me first, me first!" says the admin clerk. "I want to be in the Bahamas, driving a speedboat, without a care in the world." Puff! She's gone.

"Me next, me next!" says the sales rep. "I want to be in Hawaii , relaxing on the beach with my personal masseuse, an endless supply of Pina Coladas and the love of my life." Puff! He's gone.

"OK, you're up," the Genie says to the manager. The manager says, "I want those two back in the office after lunch."

Moral of the story: Always let your boss have the first say.

Lesson 4

An eagle was sitting on a tree resting, doing nothing. A small rabbit saw the eagle and asked him, "Can I also sit like you and do nothing?" The Eagle answered: "Sure, why not." So, the rabbit sat on the ground below the Eagle and rested. All of a sudden, a fox appeared, jumped on the rabbit and ate it.

Moral of the story: To be sitting and doing nothing, you must be sitting very, very high up.

Lesson 5

A turkey was chatting with a bull. "I would love to be able to get to the top of that tree," sighed the turkey, "but I haven't got the energy." "Well, why don't you nibble on some of my droppings?" replied the bull. They're packed with nutrients." The turkey pecked at a lump of dung, and found it actually gave him enough strength to reach the lowest branch of the tree.
The next day, after eating some more dung, he reached the second branch. Finally after a fourth night, the turkey was proudly perched at the top of the tree. He was promptly spotted by a farmer, who shot him out of the tree.

Moral of the story: BullS*** might get you to the top, but it won't keep you there.

Lesson 6

A little bird was flying south for the winter. It was so cold the bird froze and fell to the ground into a large field. While he was lying there, a cow came by and dropped some dung on him. As the frozen bird lay there in the pile of cow dung, he began to realize how warm he was. The dung was actually thawing him out! He lay there all warm and happy, and soon began to sing for joy. A passing cat heard the bird singing and came to investigate. Following the sound, the cat discovered the bird under the pile of cow dung, and promptly dug him out and ate him.

Moral of the story:

(1) Not everyone who sh!ts on you is your enemy

(2) Not everyone who gets you out of sh!t is your friend

(3) And when you're in deep sh!t, it's best to keep your mouth shut!

Tom

Bericht door Tom » 04 aug 2006, 22:30

Een marrokaanse man loopt in Amsterdam de AH binnen. Hij doet boodschappen, rekent netjes af, en loopt vervolgens naar buiten. Echter bij het naar buiten lopen neemt hij, zij het met wat moeite, het kopieerapparaat mee.
De bedrijfsleider ziet het en gaat er achteraan. Hij krijgt de man buiten te pakken, en schreeuwt tegen hem "He maat, wat doe jij nou?!"
Waarop de Marokkaan zegt "Ja, hier schaat "buiten gebruik" "

Rebel

Ik zoek Seks

Bericht door Rebel » 22 aug 2006, 19:57

Iedereen die een hond heeft noemt hem "Rakker" of "Pluto". Die van mij noem ik "Seks". Nu brengt Seks mij vrij regelmatig in verlegenheid.

Toen ik naar het gemeentehuis ging om een vergunning op te halen voor mijn hond, zei ik tegen de bediende: "Ik wil graag een vergunning voor Seks." Hij zei: "Dat zou ik ook wel willen." Toen zei ik: "Maar het is een hond !" Hij zei dat het niet uitmaakte hoe ze er uitzag. Toen zei ik: "Maar je begrijpt het niet. Ik heb Seks sinds mijn negende jaar." Hij zei dat ik toen toch al wel een vrij groot meisje moest zijn geweest.

Toen ik trouwde en op huwelijksreis ging, nam ik mijn hond met me mee. Ik vertelde de hotelklerk dat ik een kamer wilde voor mij en mijn man en een aparte kamer voor Seks. Hij zei dat elke kamer in het hotel voor seks was. Ik zei: "U begrijpt het niet. Seks houdt me 's nachts wakker!" De hotelklerk zei: "Mij ook!"

Toen mijn man en ik gingen scheiden, gingen we naar de rechtbank om de verzorging voor de hond uit te vechten. Ik zei: "Uwe edelachtbare, ik had Seks voordat ik getrouwd was." De rechter zei: "Ik ook." Toen vertelde ik hem, dat nadat ik getrouwd was, Seks me verlaten had. Hij zei: "Mij ook."

Een paar weken geleden liep Seks weg. Ik heb uren naar hem lopen zoeken en bedacht me opeens dat hij dol op kinderen was. Ik ging dus naar het schoolplein hier vlakbij waar het net pauze was en vroeg of de kinderen mee wilden helpen met zoeken, omdat ze hem wel kenden. Een politieagent kwam naar me toe en vroeg: "Wat doet u op dit schoolplein?" Ik zei: "Ik zoek Seks met deze kinderen."

Mijn zaak komt volgende week vrijdag voor.......

Jan Visser

Bericht door Jan Visser » 08 sep 2006, 19:40

Porsche en God

De heer Porsche, beroemd ontwerper van auto's, overlijdt en komt bij de hemelpoort.
Petrus vangt hem op en zegt "Meneer Porsche,vanwege uw grote verdiensten voor de ontwikkeling van de auto mag u een wens doen".
Porsche denkt even na en zegt "Goed, laat me dan een uurtje met God babbelen".
Petrus knikt, brengt hem naar de troonkamer en stelt hem voor aan God.
Porsche vraagt aan God: "Beste God, uw ontwerp 'de vrouw', waar zat U met uw hoofd toen u haar uitvond?".
God: "Hoe bedoel je?".
Porsche: "Nou, je ontwerp stikt van de fouten. Ga maar na:
De voorkant is niet aerodynamisch
Het maakt veel te veel lawaai
De onderhoudskosten liggen extreem hoog
Het is 5 a 6 dagen in de maand volkomen nutteloos
De achterkant hangt te los
Het moet constant opnieuw geverfd en afgewerkt worden
De uitlaat zit te dicht bij de inlaat
De koplampen zijn vaak te klein
Het brandstofverbruik ligt veel te hoog
God denkt even na en antwoord dan: "Meneer Porsche, dat mag dan misschien wel zo zijn, maar volgens de statistieken rijden er meer mannen
met mijn uitvinding dan met de jouwe".

Jan Visser

Bericht door Jan Visser » 08 sep 2006, 19:56

Brief uit de gevangenis
In de U.S.A. (uiteraard).
In een klein dorpje in Ohio, schrijft
een oude vader aan zijn enige zoon,
die in de gevangenis zit

Beste Jack,
Ik zal dit jaar in mijn moestuin geen
aardappelen en groenten kunnen planten.
Ik heb het geprobeerd, maar het spitten
valt me te zwaar.
Gewoonlijk hielp je me daarbij, maar ja......
Je Vader

Een paar dagen later, antwoord uit de gevangenis:

Beste Pa,
Spit in hemelsnaam niet in je moestuin.
Daar heb ik de LIJKEN in begraven."

Jack.

Als gevolg van de censuur op de gevangenisbriefwisseling, staan een paar
dagen later de FBI en lokale politie aan
de deur van de oude man, en graven
en spitten de hele tuin ondersteboven,
op zoek naar de lijken.
Er wordt niets gevonden, de politiemensen verontschuldigen zich bij de man en vetrekken.

Dag later, opnieuw een brief uit de gevangenis:

Hallo Pa,
Blij met de Tuin?

Erik K.

Bericht door Erik K. » 08 sep 2006, 23:42

Peter Tunissen

Bericht door Peter Tunissen » 26 sep 2006, 12:12

Uit een spam mailtje nota bene. :lol:
Always wear clean underwear in public, especially when working under your vehicle...From the Northwest Florida Daily News comes this story of a Crestview couple who drove their car to Wal-Mart, only to have their car break down in the parking lot. The man told his wife to carry on with the shopping while he fixed he car in the lot. The wife returned later to see a small group of people near the car.
On closer inspection, she saw a pair of male legs protruding from under the chassis.
Although the man was in shorts, his lack of underpants turned private parts into glaringly public ones. Unable to stand the embarrassment, she dutifully stepped forward, quickly put her hand UP his shorts, and tucked everything back into place.
On regaining her feet, she looked across the hood and found herself staring at her husband who was standing idly by. The mechanic, however, had to have three stitches in his forehead.

Joy

Bericht door Joy » 26 sep 2006, 17:28

Haha steengoed, je ziet het zo gebeuren. :D

romo

Bericht door romo » 23 nov 2006, 07:35

Een Turk rijdt in zijn blitse BMW over de snelweg als hij opeens bemerkt dat 1 van zijn achterbanden lek is.

Hij stopt direct op de vluchtstrook, zet de waarschuwingsdriehoek neer

en haalt met een diepe zucht de krik en het reservewiel uit de kofferbak.

Terwijl hij druk bezig is de moeren van het wiel los te draaien, ziet hij ineens een grote Mercedes vlak voor zijn auto stoppen.

De bestuurder, een Marokkaan, stapt uit en haalt uit zijn kofferbak een grote honkbalknuppel.

Vervolgens loopt hij naar de BMW en slaat in een klap de hele linkerzijruit eruit.

De Turk springt op en schreeuwt WAT DOE JE!?,WAT DOE JE!?.

Waarop de Marokkaan kalm antwoord: Zeur niet man!

Als jij de velgen neemt, mag ik toch zeker wel de cd-speler?

Marc R

Bericht door Marc R » 23 nov 2006, 13:56

Twee Hoertjes zitten aan de bar zegt de ene tegen de andere: wat vraag jij aan sinterklaas??

Zegt die andere: gewoon....50 euro.

Plaats reactie