Gisternacht op de terug weg van het stappen viel het zelf heel erg mee met de gladheid. Toch vonden allemaal automobilisten het nodig om 40 km/h te gaan rijden(vreselijk) op de snelweg. Vervolgens als je wel met 120 km/h(en een beetje) komt langs rijden hevig met de lampen knipperen.... Bij Best was het niet glad en de weg glinsterde ook niet. Toen we Eidhoven naderde bij de wegwerkzaamheden had ik het vermoeden(glinstering van wegdek) dat het glad was en ben ik afgeremt tot 80km/h. Enkele flauwe snelweg bochten(met genoeg uitloop) sportief genomen en tot de conclusie gekomen dat het nog niet glad was. Echter een paar km verder was het spek glad op de weg. Bij 40km/h lichtjes remmen en hij ging gelijk in de ABS. Voorwielen gingen enkele keren ook niet de richting uit waar ze heen wezen... Gek dat het binnen 5 km zoveel kan verschillen

Wel vind ik dat mensen heel erg gaan over reageren als het maar een beetje sneeuwt, wat is jullie mening hierover?
Heel veel mensen komen niet boven de 40km/h uit als er sneeuw ligt op het wegdek. Op rechte stukken(vlakke) weg rijd ik gewoon lekker door. Wel neem ik genoeg tijd om de snelheid voor een bocht/stoplicht/heuvel of ander opstakel eruit te krijgen.