Turken en BMW's
- RVV
Turken en BMW's
Waarom zijn BMW's zo populair onder de Turken ? Heb er zelf geen moeite mee, boeit me geen donder welke bevolkingsgroep in welke auto rijd, maar de Turken hebben een opvallende voorliefde voor BMW, tenminste dat valt me elke keer weer op.
(ps Geen flauwe/ racistische grappen aub.)
(ps Geen flauwe/ racistische grappen aub.)
- Jelmer850i
- gerard lubbe
- Mari Oh Oh!
- Jelmer850i
- gerard lubbe
- Hans
Turken hebben een goeie smaak. En ik rij juist een zwarte ouwe 5 serie met dikke (foute?) wielen om het imago, ik heb nooit problemen met andere weggebruikers, ik wordt nooit afgesneden, ze laten me overal tussen en krijg nooit een middelvinger te zien. 8) Zit nog te denken om mijn ramen te laten tinten. [IMG:15:15]http://i98.photobucket.com/albums/l246/ ... /shiny.gif[/img]
- Jelmer850i
- Mari Oh Oh!
Ben best bescheiden, maar ook te bescheten om mijn auto keus van een mening van een ander af te laten hangen. Zowel positief of negatief.gerard lubbe schreef:Hoop niet dat ik iemand beledig maar BMW rijders Turken of Nederlanders of wat dan ook staan nou niet echt te boek als de meest bescheiden mensen.

- frank de jonge
-
Het klopt wel. Turken zijn erg merkgeil.
Kan je ook zien aan kleding. Turkse jongeren geven het meeste geld uit aan kleding van alle bevolkingsgroepen in Nederland.
Wat dat generaliseren betreft. BMW rijders zijn doorgaans mensen die genieten van autorijden.
Ik zie mijzelf als een van de weinige volvo rijders die zijn wagen wel echt gebruikt waar hij voor gemaakt is. En de V70R is niet voor IKEA vervoer gemaakt
8)
Kan je ook zien aan kleding. Turkse jongeren geven het meeste geld uit aan kleding van alle bevolkingsgroepen in Nederland.
Wat dat generaliseren betreft. BMW rijders zijn doorgaans mensen die genieten van autorijden.
Ik zie mijzelf als een van de weinige volvo rijders die zijn wagen wel echt gebruikt waar hij voor gemaakt is. En de V70R is niet voor IKEA vervoer gemaakt

- Elmar
-
Het is overigens wel tijdgebonden. Vroeger reden Turken graag Mercedes. BMW was toen erg in trek bij Chinezen en Indo's.
Nu zie je dat Audi erg populair wordt. Al verschillende A8-en gezien met mega-wielen en andere zooi.
Ik denk dat het gewoon met het imago te maken heeft. Vroeger was een Audi net zo begeerlijk als een Ford of Opel. Nu zijn ze echt premium met bijbehorende prestaties...dus....allemaal aan de Audi
Nu zie je dat Audi erg populair wordt. Al verschillende A8-en gezien met mega-wielen en andere zooi.
Ik denk dat het gewoon met het imago te maken heeft. Vroeger was een Audi net zo begeerlijk als een Ford of Opel. Nu zijn ze echt premium met bijbehorende prestaties...dus....allemaal aan de Audi