Nu een huis kopen
- Michel P
Re: Nu een huis kopen
Wat een verhaal, werkelijk onbegrijpelijk dat zoiets op die manier in de verkoop gaat. Wellicht een optie om een heel laag bod te doen, nadat je met een aannemer door het pand bent geweest. Niet geschoten...........
Michel
Michel
-
Denk ik nog een klein beetje aan. Huis komt binnenkort op een veiling. Vraagprijs is 360, ik heb geen enkel idee wat een aardig bod zou zijn. Er is al geboden maar dat bod was te laag heb ik begrepen.
Het werk dat nog moet gebeuren is echt niet mals. Denk niet dat ik daar veel zin in heb
Het werk dat nog moet gebeuren is echt niet mals. Denk niet dat ik daar veel zin in heb

- Niels
- Auto: Prius+
Lekker laten veilen.....man 360 vragen en dan nog een ton moeten inversteren
In deze tijden echt onbegrijpelijk..

-
Nandor schreef:Denk ik nog een klein beetje aan. Huis komt binnenkort op een veiling. Vraagprijs is 360, ik heb geen enkel idee wat een aardig bod zou zijn. Er is al geboden maar dat bod was te laag heb ik begrepen.
Wat doet zo´n woning waar jij bent geweest indien hij wel helemaal af is?
Daar ben ik wel benieuwd naar.
-
Ik denk zo'n 380 ongeveer.
- Dennis Cavallino
Hoop geld voor een huis in ZO zonder tuin in deze tijd. Ik ken die markt daar totaal niet, maar of je je K.K. + investering terugverdient in 5 - 7 jaar tijd (= gemiddelde mutatie). Ik zou je adviseren om een taxatierapport te laten opstellen. Dat kost je een paar honderd euro, (minder dan een keuring bij Pon Porsche, voor een auto die 1/10 van die waarde heeft, lol) en dan weet je of het voor jou interessant om voor bijna 5 ton een huis in ZO te kopen. Ik zou zeggen zonder 't huis te hebben gezien: er zijn vast leukere plekken te vinden in en om A'dam.
-
Gaat hem ook niet worden 
Ben al weer lekker aan het rondkijken. Heb wel vertrouwen in de buurt maar je ziet dat de markt toch wel even anders is dan kort geleden. Voor mij prima!
Geen tuin is trouwens perfect! Liever een dakterras dan meuk die je moet onderhouden
N.

Ben al weer lekker aan het rondkijken. Heb wel vertrouwen in de buurt maar je ziet dat de markt toch wel even anders is dan kort geleden. Voor mij prima!
Geen tuin is trouwens perfect! Liever een dakterras dan meuk die je moet onderhouden

N.
- Michel P
Absurde prijs voor zo'n on af huis, helemaal nu je aangeeft wat een woning die wel af is als vraagprijs hanteert.
Veiling, zal een bodemprijs kennen, waarbij de bank eventueel zelf terug koopt, om het rustig te verkopen.
Michel
Veiling, zal een bodemprijs kennen, waarbij de bank eventueel zelf terug koopt, om het rustig te verkopen.
Michel
-
het huis is nu van de SNS bank heb ik begrepen. Het zal wel voor weinig van de hand gaan, nog veel kosten en dan blijft het onvermijdelijke: de indeling. De begane grond had 3 (drie) toiletten. Snap daar niks van. Als iemand connecties bij de SNS bank heeft en kan achterhalen wat de bodemprijs is heb ik wel(licht) interesse maar ben eigenlijk al verder
Ik vind het echt niet erg om een beetje te gaan klussen. Pak wel 40 vierkante meter minder in een wat bewoonbaarder huis en ga gewoon een beetje bieden hier en daar.
N.

Ik vind het echt niet erg om een beetje te gaan klussen. Pak wel 40 vierkante meter minder in een wat bewoonbaarder huis en ga gewoon een beetje bieden hier en daar.
N.
- Dennis Cavallino
Wij hebben gisteren 4 huizen bekeken. Zelfs die al 'klaar' waren, hadden veel werk nodig, inclusief nieuwe kozijnen. Zo rot als wat. In de makelaars brochures staat leuk: onderhoud buitenzijde: GOED.
Je kon het 'houtwerk' beetpakken als een spons en dan kwam er een straal water + houtsnippers uit...
En die mensen vragen dan gewoon de hoofdprijs. Als er gekken zijn die 't kopen omdat 't binnen zo leuk is ingericht: succes. Maar díe mensen zowel verkoper als koper, verpesten de huizenmarkt en niet de kredietcrisis oid.
Overigens komt er vanavond nieuws over de hypotheekrente aftrek afschaffingsplannen die nu opnieuw ter tafel worden gebracht. Wat een timing!
Eerst overdrachtsbelasting afschaffen. Overigens heb ik wel voor ons uitgerekend dat 't met een bruto maandlast nog uit kan, dus persoonlijk denk ik: kom maar. Als mens/Nederlander denk ik: die lui zijn harstikke gek. Die lui zijn de 'beste' economen van NL. Als al die knappe koppen een jaar geleden hadden voorspeld dat we nu aan 't begin van een langdurige crisis zouden staan, dan luister ik naar ze. Maar toen hoorde je ze niet.

Je kon het 'houtwerk' beetpakken als een spons en dan kwam er een straal water + houtsnippers uit...

En die mensen vragen dan gewoon de hoofdprijs. Als er gekken zijn die 't kopen omdat 't binnen zo leuk is ingericht: succes. Maar díe mensen zowel verkoper als koper, verpesten de huizenmarkt en niet de kredietcrisis oid.
Overigens komt er vanavond nieuws over de hypotheekrente aftrek afschaffingsplannen die nu opnieuw ter tafel worden gebracht. Wat een timing!

Eerst overdrachtsbelasting afschaffen. Overigens heb ik wel voor ons uitgerekend dat 't met een bruto maandlast nog uit kan, dus persoonlijk denk ik: kom maar. Als mens/Nederlander denk ik: die lui zijn harstikke gek. Die lui zijn de 'beste' economen van NL. Als al die knappe koppen een jaar geleden hadden voorspeld dat we nu aan 't begin van een langdurige crisis zouden staan, dan luister ik naar ze. Maar toen hoorde je ze niet.

-
Waar kijken jullie?
Kan eigenlijk stiekem toch niet meer zonder Amsterdam. Nu lijkt ZO wel een beetje op Brooklyn en dat ligt me wel "redelijk".
Kan eigenlijk stiekem toch niet meer zonder Amsterdam. Nu lijkt ZO wel een beetje op Brooklyn en dat ligt me wel "redelijk".
- Dennis Cavallino
We kijken naar Den Haag, Scheveningen, Leiden, Voorschoten, Wassenaar, Oud Rijswijk, Voorburg en Delft. Totaal verschillende woningen. Het is het allemaal net-niet. Met iedere woning is wel iets. Te klein, teveel achterstallig onderhoud, te duur, te weinig slaapkamers, te donker van binnen (enige nadeel aan huidige huis naast 't gebrek aan een tuin/groot terras) De look&feel van een straat of buurt vinden we wel erg belangrijk. En als er dan eindelijk iets is wat helemaal super is, dan ligt 't qua locatie precies ongunstig ivm ochtend én avondspits.
-
Ken het,
ook geen goedkope plekken trouwens
Leiden lijkt me ook wel gaaf in jullie geval. Leuk stadje, beetje dood in het weekend maar doordeweeks zijn er wel dingen te doen.
N.
ook geen goedkope plekken trouwens

N.
- Dennis Cavallino
Laat ík er nou vooral in 't weekend zijn. Voor mij staat Leiden dan ook achteraan de wishlist, ik heb echt helemaal niets met Leiden. Voor GF is dat iets anders, die wil ook weleens op de fiets naar d'r werk. 

-
ik wilde het niet zeggen 
N.

N.
-
Nandor schreef:Marcel 4 woorden
Paar honderd hindoestaanse milfjes. Unique selling point
Dan kan je beter hier in Den Haag gaan wonen

-
Kwam er vroeger wel eens 
Heb nu naast huizen een javaanse en een half hindoestaanse op het oog. Negerinnen ben ik weer een beetje klaar mee na m'n "Shaneequa" avontuur
.
N.

Heb nu naast huizen een javaanse en een half hindoestaanse op het oog. Negerinnen ben ik weer een beetje klaar mee na m'n "Shaneequa" avontuur

N.
-
Je kent het verhaal van de Javaanse aapjes?
-
maak we wijzer 
Ik heb wel eens wat gehoord over javaanse vrouwen op 18+ gebied. Zal het hier maar niet posten.
N.

Ik heb wel eens wat gehoord over javaanse vrouwen op 18+ gebied. Zal het hier maar niet posten.
N.
-
Een huismus is er nog monogaam bij 

-
haha
Ik ben wel monogaam gelukkig 8)
-
Dat is het probleem ook vaak niet, wel als de vrouwen dat dubbezinnig gaan meldenNandor schreef:haha
8)
- Fernando
Dennis Cavallino schreef:Laat ík er nou vooral in 't weekend zijn. Voor mij staat Leiden dan ook achteraan de wishlist, ik heb echt helemaal niets met Leiden. Voor GF is dat iets anders, die wil ook weleens op de fiets naar d'r werk.
Ik ben nu aan het kijken voor een huis in de nog te bouwen wijk groenoord, duurt alleen nog wel even want ze moeten eerst nog het een en ander platgooien. Tegenover heb je de wijk Nieuw Leyden, ook een leuke wijk in aanbouw alleen dat zit iets boven het budget.
-
zit te denken om 275 te bieden.
Gaat hem vast niet worden maar niet geschoten e.d.
Gaat hem vast niet worden maar niet geschoten e.d.
Hier staan voor 360 gewoon boerderijen te koop als je goed rondkijkt :idea: